اداره کل هواشناسی مازندران برای روزهای پنجشنبه و جمعه کاهش پنج درجه ای هوا همراه با بارش باران و برف در مناطق جلگه ای و ارتفاعات استان پیش بینی کرد .
کد خبر: ۳۷۱۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۰ 01 February 2017
رئیس گروه پیش بینی و پیش آگاهی جوی هواشناسی مازندران عصر چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت : از عصر امروز با تشدید سامانه سرد و بارشی ، بیشینه دمای سطح استان در 24 ساعت آینده تا پنج درجه سانتی گراد کاهش می یابد .
اصغر بسطامی افزود : در این مدت بارش باران و برف در دشت ها و مناطق جلگه ای و بارش برف در ارتفاعات استان به همراه وزش نسبتا شدید باد ، پیش بینی شده است .
وی گفت : از عصر امروز سرعت باد در سطح استان تا 15 متر بر ثانیه می رسد و جهت باد هم شمال غربی به جنوب غربی خواهد بود .
 
او افزود : برای جمعه شب و صبح شنبه با خروج سامانه بارشی از مرزهای شرقی ، کاهش دمای هوا در سطح استان پیش بینی شده و ساری با 2 زیر صفر در منطقه جلگه ای و بخش بلده با 17 درجه زیر صفر در ارتفاعات سرد ترین نقطه منطقه مازندارن خواهند بود .
** دریای خزر آخر هفته مواج خواهد بود
 
رئیس اداره هواشناسی دریایی گفت : عصر امروز سطح دریای خزر با افزایش تند بادها در مناطق شرق و مرکز استان مواج پیش بینی شده است .
سید باقر سلطانی افزود : پنجشنبه ارتفاع امواج در سواحل شرقی و مرکزی استان در ساحل یک و نیم متر و دور از ساحل به 2 متر خواهد رسید .
او ادامه داد : ارتفاع امواج دریای خزر در غرب استان در بندر نوشهر و چالوس در ساحل 2 متر و دور از دریا به 2 و نیم متر خواهد رسید .
سلطانی گفت که صید ماهی از دریای خزر در این مدت به علت شرایط نامساعد جوی ممنوع است .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار