معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: انتظار داریم از امشب بارندگی در استان گسترش پیدا کرده و برای فردا علاوه بر بارش باران، شاهد بارش برف در ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی استان باشیم.
کد خبر: ۳۷۰۸۳۰
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۶ 01 February 2017
احمد اسدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: طی شب و روز گذشته بیشینه دما مربوط به بندر امیرآباد با 12 درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه دما نیز مربوط به بلده و سیاه‌بیشه با 6 و آلاشت 5 درجه سانتی‌گراد زیر صفر بوده است.
 
وی افزود: دمای هوای ساری حداقل 6 و حداکثر 11 درجه سانتی‌گراد در نوسان بوده است.
 
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران اضافه کرد: طی این مدت بیشترین بارش باران نیز از نوشهر حدود 6 میلی‌متر و بیشترین برف از بلده پنج و سیاه‌بیشه چهار سانتی‌متر گزارش شد.
 
این مسؤول با اشاره به بارش پراکنده برف و باران در مازندران، تصریح کرد: انتظار داریم این بارش‌ها امروز کم و بیش در سطح استان تداوم داشته و از امشب بارندگی در سطح مازندران گسترش پیدا کرده و برای فردا علاوه بر بارش باران شاهد بارش برف در ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی استان هستیم.
 
اسدی بیان کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، از روز جمعه انتظار داریم از ناپایداری و بارش‌ها کاسته شود و اوایل هفته آینده آسمان به‌صورت صاف تا نیمه ابری پیش‌بینی می‌شود.
 
وی درباره وضعیت دمای هوای مازندران، افزود: دمای هوای استان نیز از امشب کاهش می‌یابد به‌طوری‌ که اوایل هفته آینده حداقل دمای هوا در مناطق ساحلی و جلگه‌ای به یک الی دو درجه سانتی‌گراد زیر صفر می‌رسد.
 
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران در پایان گفت: دریای مازندران طی روزهای آینده به‌صورت مواج پیش‌بینی می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار