گلبانگ انقلاب همزمان با سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در مدارس استان مازندران نواخته شد.
کد خبر: ۳۷۰۰۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱ 31 January 2017
به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، گل سرسبد و آغازین جشن‌های سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران برپایی گلبانگ انقلاب در مدارس است که این برنامه صبح امروز با حضور مسئولان ارشد استانی در مدرسه حافظ ناحیه یک ساری برگزار شد.
 
مراسم گلبانگ انقلاب که صبح امروز در تمامی مدارس شهر و روستای استان برگزار شد در قالب مدارس روستایی در یکی از مدارس روستای ملاکلای محمودآباد نیز نواخته شد.
 
سید علی قاسمی تروجنی مدیرکل آموزش و پرورش مازندران صبح امروز در این مراسم در مدرسه حافظ با تبریک گرامی‌داشت فجر انقلاب گفت: باید دستاوردها و آموزه‌های انقلاب برای آیندگان تبیین شود.
 
وی با بیان اینکه نقش دانش‌آموزان در شکل‌گیری انقلاب امری اساسی و هدفمند بوده است افزود: شهدای انقلاب نقشی اساسی در تحکیم پایه‌های نظام و انقلاب اسلامی داشتند.
 
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به برپایی یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی در مدارس استان تصریح کرد: عطر شهدای انقلاب و دفاع مقدس در تمامی مدارس ایران اسلامی طنین‌انداز است.
 
ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران نیز در این مراسم خطاب به دانش‌آموزان از آنان به عنوان آینده‌سازان جامعه اسلامی یاد کرد و گفت: دانش‌آموزان باید با تاسی از شهدای انقلاب خود را به علم و دانش روز مجهز کنند و به علوم بین‌المللی و جدید مجهز کنند.
 
وی با بیان اینکه تعلیم و تربیت اسلامی و دینی در مدارس با تاسی از آموزه‌های دینی و اخلاقی در جامعه نهادینه خواهد شد افزود: باید از منش، مکتب و سیره شهدای انقلاب در کشور درس بیاموزیم.
 
فلاح با اشاره به اینکه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی نقشی اساسی در تثبیت و شکل‌گیری انقلاب اسلامی داشتند تصریح کرد: مزدوران رژیم ستمشاهی با شنیدن ورود امام به وطن پا به فرار گذاشتند.
 
به گزارش تسنیم مراسم گلبانگ انقلاب با پخش سرودهای انقلابی، توزیع شیرینی و شکلات و اجرای تئاترهای انقلابی همراه بوده است.
 
همزمان با آغاز جشن‌های سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب بیش از 750 پروژه عمرانی، فرهنگی و زیربنایی در استان مازندران افتتاح خواهد شد.
 
در لحظه ورود امام راحل به وطن نیز جشن‌های ویژه ای در فرودگاه‌های استان برگزار و مراسم ویژه استانی در فرودگاه بین‌المللی دشت ناز ساری برگزار خواهد شد.
 
همچنین به مناسبت لحظه ورود تاریخی امام راحل به وطن، سوت قطارها و ناقوس کشتی‌ها در ایستگاه‌های راه آهن و بنادر مازندران نیز نواخته خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار