کشتی‌گیران مازندرانی با کسب یک مدال نقره و یک برنز در روز دوم مسابقات کشتی جام یارگین در روسیه خوش درخشیدند.
کد خبر: ۳۶۸۵۷۰
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۸ 28 January 2017
 فارس از شهرستان ساری، در دومین روز از پیکارهای کشتی جام یارگین در شهر کرانویارسک روسیه، کشتی‌گیران مازندرانی با کسب دو مدال خوش درخشیدند.
 
تیم مازندران که در این رقابت‌ها به‌عنوان نماینده کشورمان از سوی فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران حضور یافت، تا به این جای کار با کسب یک مدال نقره و یک برنز این رقابت‌ها، عملکرد قابل قبولی از خود بر جای گذاشت.
 
در وزن 86 کیلوگرم، محمد جواد ابراهیمی پس از پشت سر گذاشتن چند کشتی‌گیر سرشناس روسی به فینال این رقابت‌ها رسید اما در فینال مغلوب کشتی‌گیر دیگری از کشور میزبان شد و گردن‌آویز نقره این پیکارها را از آن خود کرد.
 
این کشتی‌گیر سوادکوهی، پس از استراحت در دور نخست و پیروزی یک طرفه مقابل نماینده مغولستان در دور دوم، در یک کشتی جذاب و نفسگیر در ثانیه‌های پایانی و با نتیجه 4 بر 4 از سد مدعی نخست این وزن یعنی شامیل کودیا ماگمداف از کشور میزبان گذشت.
 
ابرهیمی در نیمه نهایی ولادیسلا والیف، دیگر کشتی گیر مطرح این وزن را نیز در هم کوبید و به دیدار فینال راه یافت اما در فینال زورش به دوران کوروگولیف از روسیه نرسید و به مدال نقره این مسابقات قناعت کرد.
 
در وزن 125 کیلوگرم، جابر صادق‌زاده پس از استراحت در دور اول، در دوم با ضربه فنی مقابل باترادز گاژیف به پیروزی رسید. صادق زاده در دور سوم با نتیجه 5 بر 4 از سد شامیل خاکیف روسی گذشت و به نیمه نهایی رسید اما این کشتی‌گیر محجوب قائم‌شهری در این مرحله با نتیجه 4 بر 3 مغلوب آلن خوگایف از کشور میزبان شد.
 
وی در رقابت برای مدال برنز با نتیجه 5 بر 2 بر کازبک خوبالوف از روسیه غلبه کرد و دومین مدال تیم مازندران در این رقابت‌ها را کسب کرد.
 
سیدرضا موسوی دیگر نماینده تیم مازندران در سنگین وزن این مسابقات، با پذیرفتن شکست در دیدار رده‌بندی به مقامی بهتر از پنجمی نرسید. وی در دورهای اول، دوم و سوم به ترتیب آتساماز گاژیف، اسدالله ابراگیموف و بالدان تسیژپوف از کشور روسیه را شکست داد اما در نیمه نهایی مقابل آنزور بولتوکایف، دارنده مدال برنز جهان از کشور روسیه با ناداوری و نتیجه نزدیک یک بر یک متحمل شکستی سرافرازانه شد.
 
این کشتی‌گیر بابلی برای کسب مدال برنز به مصاف زولبو ناتساگسورن از مغولستان رفت و با نتیجه 2 بر 2 مغلوب این حریف شد تا دستش از مدال کوتاه بماند.
 
اما در وزن 61 کیلوگرم، ایمان صادقی، دارنده دو مدال طلای جوانان جهان، با شکست مقابل کشتی‌گیری از کشور میزبان در دور نخست، خیلی زود از دور رقابت‌ها کنار رفت.
 
به گزارش فارس، در روز نخست این رقابت‌ها در وزن 57 کیلوگرم، رضا اطری به‌عنوان نماینده تیم مازندران به روی تشک رفت که با پذیرفتن شکست مقابل رستم آمپاراز روسیه از گردونه رقابت‌ها حذف شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار