شهردار اقبالیه:
شهردار شهر اقبالیه گفت: اداره‌کل ورزش و جوانان استان قزوین باید نسبت به اتمام رسیدن پروژه چمن و استادیوم ورزشی در قالب أخذ اعتبارات تلاش، همکاری و تعامل را داشته باشد.
کد خبر: ۳۶۸۳۹۵
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱ 28 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، محمد پیری در مراسم تجلیل از قهرمانان تیم ستاره شهر اقبالیه به مناسبت صعود این تیم به لیگ دسته سه کشور که صبح امروز با حضور مسؤولان و ورزشکاران در فرهنگسرای شهرداری شهر اقبالیه برگزار شد، اظهار داشت: توجه به زیرساخت‌های ورزشی و تقویت این حوزه از اولویت‌های شهر اقبالیه بوده که با به اتمام رسیدن ساخت زمین چمن شاهد توسعه ورزش فوتبال هستیم.

وی افزود: شهر اقبالیه به لحاظ برخورداری از قابلیت‌های ویژه خود می‌تواند از ورزش به عنوان فرصتی برای توسعه استفاده کند.

شهردار شهر اقبالیه با اشاره به وجود برخی از تنگناها و مشکلات در حوزه ورزش ادامه داد: شهر اقبالیه در حوزه ورزش در بخش قهرمانی و همگانی در وضعیت مطلوب قرار دارد.

پیری تصریح کرد: اداره‌کل ورزش و جوانان استان قزوین باید نسبت به اتمام رسیدن پروژه چمن و استادیوم ورزشی در قالب أخذ اعتبارات تلاش، همکاری و تعامل را داشته باشد.

این مسؤول خاطرنشان کرد: هدف از اجرای پروژه‌های ورزشی، دسترسی آسان به مکان مناسب ورزشی و توسعه فرهنگ ورزش در بین جوانان است.

شهردار شهر اقبالیه یادآور شد: نگاه ویژه به مسائل فرهنگی و ورزشی می‌تواند به تقویت ورزش‌های همگانی و در نهایت افزایش نشاط و سرگرمی و سوق جوانان به ورزش منجر شود.

پیری با بیان اینکه ورزش در شهر اقبالیه دارای جایگاه مهم و با اهمیتی است، مطرح کرد: بیشتر مردم روحیه ورزشی و ورزشکاری دارند و بسیار علاقمند به آن هستند.

وی استعداد بالای ورزشکاران شهر اقبالیه را مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: توجه به مقوله ورزش در این شهر یک موضوع مهم و اساسی بوده که در بین خانواده‌ها ترویج یافته است.

شهردار شهر اقبالیه با تأکید بر نقش مهم و‌ توجه ویژه به ورزش در توسعه زیرساخت‌های دیگر فرهنگی و اقتصادی تصریح کرد: برای رشد و سوق یافتن به سمت آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و همچنین توسعه و پیشرفت باید به مقوله ورزش توجه جدی شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار