فرمانده پلیس راه خراسان جنوبی:
فرمانده پلیس راه خراسان جنوبی از واژگونی اتوبوس در انتهای حوزه قاین به گناباد خبر داد و گفت: در این حادثه ۱۵ نفر مجروح شدند.
کد خبر: ۳۶۶۲۶۶
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴ 24 January 2017
سرهنگ علیرضا رضایی فرمانده پلیس راه خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگاران گفت: ساعت ۳ و ۴۰ دقیقه صبح امروز با اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر واژگونی اتوبوس در جاده قاین به گناباد انتهایی حوزه استحفاظی بلافاصله کارشناسان و نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.
وی بیان داشت: این اتوبوس از ایرانشهر به سمت مشهد در حرکت بوده است که بنا به دلایل نامعلوم واژگون شده و علت در حال بررسی است .
وی بیان داشت:در این حادثه ۱۵ نفر از سرنشینان اتوبوس مجروح شدند.
وی ضمن اشاره به ادامه عملیات امداد رسانی و انتقال مجروحان به بیمارستان گناباد گفت :با توجه به برودت هوا جاده ها بسیار لغزنده است و شهروندان گرامی در صورتی که تردد در جاده ها برای آن ها ضرورت ندارد از تردد های غیر ضروری خودداری کنند. 
احمد بخشی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خراسان جنوبی  نیز گفت: در پی واژگونی یک دستگاه اتوبوس در ساعت 4:39 بامداد در کیلومتر 65 محور قاین-گناباد نجاتگران مستقر در پایگاه امداد جاده‌ای نیمبلوک شهرستان قاین به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: در این واژگونی 24 تن از مسافران دچار مصدومیت شده بودند که به وسیله نجاتگران هلال احمر و تکنسین‌های اورژانس به نزدیک‌ترین مراکز درمانی منتقل شدند.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خراسان جنوبی یادآور شد: 8 نفر از مصدومین توسط نجاتگران هلال احمر استان خراسان جنوبی درمان سرپایی شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار