مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین:
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین گفت: درراستای تقویت و حمایت از صنایع کوچک نمایشگاه توانمندی های صنایع کوچک و متوسط بهمن ماه در قزوین برگزار می شود.
کد خبر: ۳۶۳۱۱۹
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۳ 18 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، حمیدرضا خانپور روز چهارشنبه در جلسه کار گروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهارداشت: همزمان با آغاز سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در راستای حمایت از صنایع کوچک نمایشگاه تخصصی توانمندیهای صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی با هدف توسعه بازار واحدهای صنعتی، آشنایی صنایع کوچک با یکدیگر، آشنایی مردم استان قزوین با توانمندی‌های صنایع کوچک، معرفی محصولات و برندهای صنایع کوچک و حمایت از صنایع و تولیدات بومی استان قزوین برگزار می شود.

خانپور تصریح کرد: برگزاری سمینارهای تخصصی بازاریابی، دوره های آموزشی کسب و کار و کارآفرینی برای مدیران، کارشناسان واحدهای صنعتی و تولیدی در زمان برگزاری نمایشگاه از دیگر برنامه های پیش بینی شده است.

وی یادآورشد:برای برگزاری هرچه مطلوب‌تر این نمایشگاه هیئت های تجاری از استانهای همجوار و همچنین چند تور صنعتی از صاحبان صنایع از استانهای کشور جهت بازدید از نمایشگاه اعلام آمادگی کرده اند.

خانپور بیان کرد: دومین نمایشگاه تخصصی صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی همزمان با سالگرد سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دهه مبارک فجر از ۱۰ تا ۱۳ بهمن ماه در محل دائمی شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین برپا می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار