دبیر هیأت‌ تنیس استان قم خبر داد
دبیر هیأت‌ تنیس استان قم از اعزام ملی‌پوش جوان و آینده‌دار تنیس قم به همراه تیم ملی بزرگسالان ایران به اردوی آماده‌سازی در شرق آسیا خبر داد.
کد خبر: ۳۶۰۱۵۳
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴ 14 January 2017
به گزارش تابناک قم، سیدمقتدا خاتمی اظهار کرد: تیم ملی تنیس بزرگسالان باید کمتر از یک ماه دیگر در رقابت‌های گروه دوم تنیس دیویس کاپ آسیا و اقیانوسیه به میدان برود و به همین منظور یکی از مهمترین مراحل آماده‌سازی خود را در شرق قاره کهن تجربه خواهد کرد.

وی با بیان اینکه تیم ملی تنیس راهی کشور تایلند شده است، اضافه کرد: تیم ملی تنیس ایران علاوه بر تشکیل اردوی آماده‌سازی خود در کشور تایلند، در مسابقات بین‌المللی و معتبر جام فیوچرز به میزبانی این کشور نیز با حریفان خود به رقابت خواهد پرداخت.

دبیر هیأت‌ تنیس استان قم افزود: تیم ملی تنیس پانزدهم تا هفدهم بهمن ماه سال جاری در رقابت‎های گروه دوم دیویس کاپ منطقه آسیا و اقیانوسیه به مصاف تیم پاکستان می‎رود و بر همین اساس در آخرین اردوی برون‌مرزی خود پیش از این بازی با رقبای حاضر در جام بین‌المللی فیوچرز خود را محک می‌زند.

وی خاطرنشان کرد: در ترکیب تیم ملی تنیس اعزامی ایران به کشور تایلند و رقابت‎های دو هفته‎ای بین‌المللی جام فیوچرز در این کشور، امیرحسین بادی نماینده تنیس استان قم است و این بازیکن ارزنده در شرایط بسیار خوبی برای درخشش در اردوی تیم ملی و مسابقات دیویس کاپ آسیا و اقیانوسیه به سر می‌برد.

خاتمی با بیان اینکه این اردو برای آماده‌سازی ملی‌پوشان قطعا مطلوب و مناسب خواهد بود، تصریح کرد: تنیس‎بازان دارای رنکینگ بالای تنیس جهان در این جام حضور دارند و این فرصت بسیار خوبی برای تقویت تنیسورهای ملی‌پوش ایران برای غلبه بر تیم ملی پاکستان است.

وی بیان کرد: رقابت‌های جام فیوچرز تایلند در زمین‎های هاردکوردت به انجام می‌رسد و تیم ملی به همین دلیل راهی این مسابقات شده زیرا در بازی با پاکستان نیز باید در این زمین‎ها به میدان برود، ضمن اینکه در کنار امیرحسین بادی ملی‌پوش تنیس قم، سه تنیسور دیگر به نام شاهقلی، معدنچی و کارگران در این اردو حضور دارند و شاهین خالدان نیز به جمع آنها اضافه خواهد شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار