کد خبر: ۳۵۹۸۳۸
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۹ 13 January 2017
تيم پرسپوليس با برتري مقابل سايپا به صدرنشيني خود در ليگ برتر ادامه داد.
در آخرين ديدار از هفته شانزدهم ليگ برتر پرسپوليس و سايپا در ورزشگاه آزادي به مصاف هم رفتند.

به گزارش نامه نيوز، شاگردان برانكو كه با برتري روز گذشته تراكتورسازي صدر جدول را موقتا از دست دادند براي كسب سه امتياز و بازگشت به صدر به مصاف سايپا رفتند و جالب اينكه خريدهاي جديد در تركيب دو تيم ديده مي شدند.

برانكو براي اين بازي علیرضا بیرانوند، محمد انصاری، سید جلال حسینی، محسن ربیع خواه(علی علیپور 29(صادق محرمی 56))، حسین ماهینی، کمال کامیابی نیا، محسن مسلمان، فرشاد احمد زاده، سروش رفیعی(سامان نریمان جهان 87)، وحید امیری و مهدی طارمی را به ميدان فرستاد.

در تيم متحول شده حسين فركي هم حامد لک، عزت پورقاز، سیامک کوروشی، روزبه شاه علی دوست(علی زینالی،79)، امید خالدی، محمدرضا خلعتبری، غلامرضا رضایی، ایوب کلانتری، علیرضا علیزاده، حامد شیری(علی قلی‌زاده63)، رضا جعفری به ميدان رفتند.

پرسپوليس در نيمه اول مالك توپ و ميدان بود و مانند هميشه هم موقعيت هاي اين تيم توسط طارمي از دست مي رفت و بازي با تساوي بدون گل خاتمه يافت.

قرمزها در نيمه دوم اما خيلي زود به گل رسيدند وجالب اينكه زننده گل هم نامش طارمي بود! شماره 9 پرسپوليس در دقيقه 48 سانتر ارسالي محسن مسلمان را به گل تبديل كرد تا ورزشگاه آزادي غرق در شادي شود.

در دقيقه 56 اما كار براي تيم برانكو سخت شد. فرشاد احمدزاده كه به دليل مصدوميت ربيع خواه به سمت چپ خط دفاعي رفته بود مهاجم حريف را در موقعيت مسلم گلزني با خطا متوقف كرد تا از بازي اخراج شود.

در ادامه با ده نفره شدن پرسپوليس بازي تا حدي متعادل شد اما باز هم شاگردان برانكو موقعيت هاي خوبي روي ضد حملات و حركات تكنيكي بازيكنان بويژه رفيعي خلق كردند اما در نهايت بازي با برتري يك بر صفر تيم برانكو خاتمه يافت تا پرسپوليس به صدرنشيني خود ادامه دهد.

پيش از اين بازي نيز سه ديدار برگزار شد كه طي آن ذوب آهن با يك گل سياه جامگان را شكست داد تا به رده سوم جدول برسد،‌ پديده برابر سپاهان به تساوي يك بر يك رسيد و فولاد هم در خانه تيم قعر جدولي ماشين سازي با تساوي بدون گل متوقف شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار