هفته نخست دور برگشت سوپر لیگ کشور
تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در هفته نخست دور برگشت سوپر لیگ کشور در قم میزبان شهرداری اراک خواهد بود.
کد خبر: ۳۵۹۶۰۶
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۴ 13 January 2017
به گزارش تابناک قم، ایثار که پرافتخارترین تیم در این دوره از مسابقات محسوب می‌شود در مرحله گروهی برابر نماینده اراک صف‌آرایی می‌کند.

آن‌ها با دو عنوان قهرمان و یک نائب قهرمانی در سال‌های اخیر خود را در جمع مدعیان سوپر لیگ کشور قرار داده‌اند.

مرحله گروهی لیگ بسکتبال با ویلچر کشور هرساله با حضور هشت در دو گروه چهار تیمی به انجام می‌رسد که تیم استان قم در لیگ 95-96 با تیم‌های شیراز، اراک و حفاری اهواز هم‌گروه شده است.

در هفته نخست تیم شیراز که نخستین حریف قم در این مسابقات بود انصراف داد تا کار برای تیم بسکتبال ویلچر قم آسان‌تر شود.

نمایندگان قم در دو دیدار باقی‌مانده نمایندگان اراک و اهواز را از پیش رو برداشتند تا در پایان دور رفت صدرنشین گروه قرار بگیرند.

شاگردان جواد شهره غلامی در هفته نخست دور برگشت این مسابقات در خانه پذیرای شهرداری اراک خواهند بود و در صورت پیروزی برابر حریف خود صعودشان به مرحله پلی‌آف قطعی می‌شود.

نمایندگان لیگ برتری بسکتبال با ویلچر قم در تعطیلات تمرینات بسیار زیادی را انجام داده تا از شرایط مسابقات فاصله نگیرند، آن‌ها در دو بازی تدارکاتی که در برابر تیم دسته اولی هیئت البرز انجام دادند حریف خود را با اختلاف امتیاز بالا شکست  دادند.

استان قم این روزها در این رشته شاهد درخششی بسیار زیادی است، پس‌ازآن که محمد نژاد به همراه تیم ملی بسکتبال با ویلچر راهی المپیک ریو شد، مسافر دیگری در این رشته در استان قم ظهور کرد.

پیمان میزان جوان خوش آتیه قمی پس از برگزاری این مسابقه به جمع ملی پوشان اضافه می‌شود تا آخرین تمرینات خود را پیش از اعزام به مسابقات آسیا و اقیانوسیه انجام دهند.

تیم ملی نوجوانان کشورمان از 2 بهمن‌ماه در کشور تایلند برابر حریفان آسیایی خود صف‌آرایی می‌کند و براساس قرعه اعلام‌شده به مصاف تیم‌هایی چون ژاپن و میزبان می‌روند.

بَنا بر اطلاع‌رسانی انجام‌شده دیدار دو تیم ایثار قم و شهرداری اراک از سیمای نور پخش مستقیم می‌شود.

ایثاری از ساعت 15 روز جمعه 24 دی‌ماه در سالن شهدا بهزیستی به مصاف رقیب خود خواهند رفت.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار