در هفته شانزدهم لیگ برتر
تیم فوتبال صبای قم در دیداری از هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بدون در اختیار داشتن مهره‌ کلیدی برابر صنعت‌نفت آبادان صف‌آرایی می‌کند.
کد خبر: ۳۵۸۱۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹ 10 January 2017
به گزارش تابناک قم، تیم فوتبال صبای قم برای مصاف عصر چهارشنبه هفته جاری با صنعت‌نفت آبادان در هفته شانزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در حالی به میدان می‌رود که این تیم در غیاب مدافع کلیدی خود در هشتمین بازی خارج از خانه این فصل با تیم صنعت‌نفت آبادان بازی خواهد کرد.

با توجه به اینکه بازی دو تیم صبای قم و صنعت‌نفت آبادان از هفته شانزدهم نیم‌فصل نخست مسابقات شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 15 عصر روز چهارشنبه بیست و دوم دی‌ماه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می‌شود، شاگردان عبدالصمد مرفاوی بعد از پایان نیم‌فصل فرصت خوبی داشتند تا به رفع نقاط ضعف خود پرداخته و با آمادگی بهتر و بیشتر در مقابل تیم نفت قرار بگیرند.

در این تیم محمدهاشم بیک‌زاده بازیکن سابق تیم‌های سپاهان اصفهان، تراکتورسازی تبریز، ذوب‌آهن اصفهان و استقلال تهران که یکی از بازیکنان با تجربه صبای قم در شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور است در کنار سایر بازیکنان حضور ندارد و دلیل غیبت این بازیکن محرومیت به دلیل دریافت کارت‌های رنگی است.

بیک‌زاده در حالی دیدار حساس صبای قم برابر صنعت‌نفت آبادان در هفته شانزدهم مسابقات لیگ برتر را از دست داد که در هفته پانزدهم در دیدار خارج از خانه صبای قم با تیم فوتبال استقلال‌صنعتی خوزستان در ترکیب اصلی بازی کرد، ولی در این بازی با کارت زرد مواجه شد و به این ترتیب نمی‌تواند صبای قم را همراهی کند.

بیک‌زاده بعد از اینکه مقابل استقلال‌صنعتی خوزستان از ابتدا در ترکیب اصلی بازی کرد، در حالی این بازی مقابل صنعت‌نفت آبادان را از دست داد که در جام جهانی 2014 برزیل و همچنین جام ملت‌های 2015 آسیا یکی از شاگردان کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی بود.

دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و صنعت‌نفت آبادان از هفته شانزدهم لیگ شانزدهم در حالی به میزبانی نفتی‌ها در ورزشگاه تختی آبادان برگزار خواهد شد که صبا در حال حاضر با کسب 9 امتیاز در مکان پانزدهم و صنعت‌نفت آبادان با کسب 16 امتیاز در رده یازدهم هستند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار