معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: بعد از ظهر سه‌شنبه 21 دی‌ماه امسال با تغییر سوی جریانات و شمالی شدن آن انتظار داریم به‌تدریج شرایط برای ابرناکی آسمان مهیا شود.
کد خبر: ۳۵۷۷۰۵
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵ 09 January 2017
احمد اسدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، اظهار کرد: روز دوشنبه 20 دی‌ماه امسال به‌دلیل شکل‌گیری جریانات جنوبی شاهد افزایش دما به‌ویژه وزش باد گرم در استان بودیم که روزهای دوشنبه و سه‌شنبه در برخی مناطق می‌تواند شدید باشد.
 
وی بیان کرد: با توجه به تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، از بعدازظهر سه‌شنبه 21 دی‌ماه با تغییر سوی جریانات و شمالی شدن آن انتظار داریم به‌تدریج شرایط برای ابرناکی آسمان مهیا شود.
 
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران اضافه کرد: سه‌شنبه شب با عبور موج کم و بیش ناپایدار تراز میانی انتظار داریم بارش‌های پراکنده‌ای را در سطح استان شاهد باشیم.
 
اسدی تصریح کرد: روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه هفته جاری با توجه به استقرار جریانات شمالی و عبور متناوب امواج ضعیف تراز میانی انتظار داریم گاهی شاهد ابرناکی آسمان در استان باشیم که مقدار بارش‌ها قابل ملاحظه نیست.
 
وی در مورد وضعیت دمای هوای مازندران، بیان کرد: امروز و فردا شاهد هوای گرم در استان هستیم و از روز چهارشنبه تا پایان هفته جاری به‌دلیل جریانات شمالی حداکثر دما کاهش نسبی می‌یابد و به حالت طبیعی این موقع از سال برمی‌گردد.
 
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران در پایان گفت: دریای مازندران به‌صورت موج کوتاه و از بعد از ظهر فردا نسبتاً مواج پیش‌بینی می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار