در نقل و انتقالات نیم‌فصل لیگ برتر
سه بازیکن تیم فوتبال صبای قم در نقل و انتقالات نیم‌فصل مسابقات شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور رسما از صبای قم جدا شدند.
کد خبر: ۳۵۵۲۴۴
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۶ 04 January 2017
به گزارش تابناک قم، بعد از پایان بازی‌های نیم‌فصل شانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، نقل و انتقال بازیکن در تیم‌های مختلف لیگ برتر به شکل جدی آغاز شده و سه بازیکن نیز رسما از تیم فوتبال صبای قم جدا شدند.

این سه بازیکن حامد لک، عبدالکریم اسلامی و وحید علی‌آبادی هستند که با دریافت رضایت‌نامه رسما از تیم فوتبال صبای قم جدا شده‌اند و در حالی که نیم‌فصل دوم لیگ برتر از 22 دی‌ماه آغاز می‌شود و نقل و انتقالات تا پانزدهم بهمن در جریان است، به تیم‌های دیگری خواهند رفت.

جدایی مهاجم 2 گله از تیم صبای قم

تیم فوتبال صبای قم در حالی این سه بازیکن خود را آغاز کرد که قصد دارد با نظر کادر فنی، بازیکنان جدید دیگری را به منظور تقویت خود در شروع دور برگشت مسابقات شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به خدمت بگیرد و به جبران امتیازات از دست رفته بپردازد.

جدایی عبداالکریم اسلامی از تیم فوتبال صبای قم در حالی قطعی شد که این بازیکن یکی از مهاجمان صبا در نیم‌فصل نخست مسابقات شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران بود و با زدن دو گل، گرفتن یک پنالتی و دادن یک پاس گل تقریبا نقش موثرتری در صبا داشت.

خبرها حاکی از این است که اسلامی که قبلا نیز ساز جدایی از صبا را کوک کرده بود و بارها به دنبال رضایت‌نامه می‌گشت، امروز پس از توافق دو طرفه با مسوولان باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم و بخشش تمام مطالبات سال قبل، صرف‌نظر از قرارداد لیگ شانزدهم و بازگرداندن دریافتی‌های این فصل، قرارداد خود را فسخ کرد.

سنگربان صبای قم به سایپا رفت

همچنین حامد لک سنگربان اول صبای قم که امسال برای پنجمین فصل و دومین سال متوالی در لیگ شانزدهم از دروازه صبای قم حراست می‌کرد، با توجه به عملکرد پر فراز و نشیب خود در 15 بازی کاملی که از ابتدای لیگ به میدان رفت، پس از دریافت رضایت‌نامه از این تیم جدا شد.

گفته می‌شود این دروازه‌بان که سابقه حضور در تیم فوتبال تراکتورسازی را نیز دارد، تمام دریافتی‌هایی که در این فصل از صبا داشت را به این باشگاه برگرداند و تمام مطالبات گذشته‌اش از صبا را نیز بخشید تا بتواند در تیم جدید خود یعنی سایپا تهران بازی کند.

موافقت با فسخ قرارداد هافبک صبا

دیگر خبر از نقل و انتقالات نیم‌فصل مسابقات لیگ برتر فوتبال در تیم صبای قم این است که باشگاه صبای قم امروز پس از توافق دو طرفه با وحید علی‌آبادی هافبک خود، با فسخ قرارداد این بازیکن نیز موافقت کرد تا علی آّبادی نیز که دو فصل سابقه حضور در لیگ‌های چهاردهم و شانزدهم در تیم صبا را دارد رسما از این تیم برود.

نیم‌فصل دوم مسابقات شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج‌فارس رسما از روز چهارشنبه بیست و دوم دی‌ماه آغاز می‌شود و نماینده فوتبال استان قم در نخستین بازی خود در دیداری خارج از خانه برابر تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان به میدان خواهد رفت.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار