کد خبر: ۳۵۳۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۴ 02 January 2017
به گزارش تابناک یزد،مدير عامل شركت شهرك‌هاي صنعتي استان يزد از پرداخت نزديك به 780 ميليارد ريال تسهيلات بانكي به ذينفعان 5 خوشه كسب و كار استان يزد از آغاز فعاليت آنها تا كنون خبر داد."سيد مسعود عظيمي" با اعلام اين خبر گفت: يكي از برنامه‌هاي حمايتي از واحدهاي صنعتي كوچك و متوسط، موضوع شناسايي و ايجاد خوشه‌هاي كسب و كار است كه استان يزد به عنوان يك استان پيشرو در اين رابطه داراي پنج خوشه صنعتي فعال و بلوغ يافته است.

وي افزود: از سال 1385 تاكنون 19 خوشه صنعتي شناسايي شده است كه پنج خوشه كسب و كار نساجي، كاشي سراميكي، كحصولات كنجدي، سنگ ساختماني و طلا فعاليت مي‌كنند كه در راستاي تامين منابع مالي و سرمايه در گردش ذينفعان فعال در اين خوشه‌ها مبلغي نزديك به 780 ميليارد ريال تسهيلات در اختيار ذينفعان فعال در آنها قرار گرفته است.

 عظيمي تصريح كرد: اين مبالغ در جهت كمك به تامين مالي طرح‌هاي جديد، توسعه طرح‌هاي موجود و سرمايه در گردش اين واحدهاي صنفي و توليدي پرداخت شده كه نتايج قابل قبول و با ارزش افزوده مناسب براي خوشه‌هاي كسب و كار در برداشته است.

 وي افزود: در پرداخت اين تسهيلات، بيشترين سهم متعلق به خوشه نساجي با 55 درصد تسهيلات و در رتبه دوم خوشه محصولات كنجدي است كه نزديك به 25 درصد تسهيلات پرداختي در اختيار ذينفعان اين خوشه قرار گرفته است.

اين مسئول در پايان هدف از پرداخت اين تسهيلات را كمك به رشد و ارتقاء كسب و كارهاي داراي مزيت در استان، رشد اشتغال و كمك به حفظ اشتغال موجود در اين صنايع عنوان كرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار