خورشیدی گفت: با اجرای طرح پزشک خانواده تمامی ساکنین شهرها داروهای مرحله اول را به صورت رایگان دریافت می کنند و درصورت نیاز بیماران به مراکز خارج از استان با سیستم ارجاع صفر تا هزینه را سازمان متقبل می شود.
کد خبر: ۳۵۲۳۹۴
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۵:۴۹ 01 January 2017
ایلنا ، مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی مازندران در نشست اتحادیه کارگران لینان  با اشاره به موفقیت های جمهوری اسلامی به ویژه در عرصه سلامت اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران به خاطر تفکرات  و اعتقادات ارزشی تمام قد در مقابل دنیای استکبار ایستادگی می کند و در جنگ تحمیلی نیز  46 کشور به دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران  بودند اما با این وجود ایران توانسته قدرتمند تر از گذشته به پیروزی های بزرگی دست یابد.
 
خورشیدی بیمه شدن تمامی مردم ایران چه در قالب بیمه تامین اجتماعی یا بیمه سلامت را یکی از برنامه های مهم کشور برشمرد و افزود: 56 درصد جمعیت مازندران تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند.
 
وی ادامه داد: در سال گذشته 600 میلیارد تومان برای بیمه شدگان تامین اجتماعی هزینه شد.
 
مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی مازندران گفت:  سازمان تامین اجتماعی استان با 40 بیمارستان و 2 هزار و 500 پزشک، آزمایشگاه، رادیولوژی و مراکز درمانی قرارداد دارد.
 
خورشیدی گفت: با اجرای طرح پزشک خانواده تمامی ساکنین شهرها داروهای مرحله اول را به صورت رایگان  دریافت می کنند و درصورت نیاز بیماران به مراکز خارج از استان با سیستم ارجاع صفر تا هزینه را سازمان متقبل می شود.
 
مدیر سازمان تامین اجتماعی گفت: این فعالیت ها در حالی اجرایی می شود که تمامی ابرقدرت ها با ایران مقابله می کنند اما ایران زیربار ظلم و ستم نرفت و با وجود اینکه در حوزه سیاست خارجی هزینه می شود ولی بمعنای بی توجهی به داخل کشور نیست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار