اخبار پلیس/
کشف یک تن لواشک غیربهداشتی در کنگاور و دستگیری مسافرنمای زورگیر سرتیتر اخبار امروز پلیس در استان کرمانشاه است.
کد خبر: ۳۴۹۵۵۳
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۶ 26 December 2016

به گزارش تابناک، به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور از کشف یک تن لواشک غیر بهداشتی  در یک واحد صنفی متخلف خبر داد.

سرهنگ "حسین براری" اظهار داشت: در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی، طرح شناسایی واحدهای صنفی متخلف در کنگاور به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این طرح پلیس نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان کنگاور با همکاری اتحادیه مربوط و اتاق اصناف از ۷۰ واحد صنفی در شهرستان بازدید و از این تعداد، ۲۳ واحد صنفی متخلف را در سطح شهر شناسایی و پلمپ کردند.

سرهنگ براری خاطرنشان ساخت: طی بازرسی های صورت گرفته، هزار کیلوگرم لواشک غیربهداشتی نیز از یک واحد صنفی متخلف کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور هدف از اجرای این طرح ها را افزایش احساس آسایش و امنیت شهروندان عنوان کرد و گفت: نیروی انتظامی جهت رفاه حال مردم از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهد کرد.

مسافرنمای زورگیر در کرمانشاه دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: این متهم ۲۸ ساله با تهدید اسلحه کلت، اقدام به زورگیری و سرقت از رانندگان می کرد

سرهنگ "رضا شیرزادی" ادامه داد: شب گذشته مرد جوانی به عنوان مسافر در شهرستان اسلام آبادغرب سوار یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ عبوری و مسافرکش می شود که پس از طی مسافتی و رسیدن به جایی خلوت در مسیر ماهیدشت- کرمانشاه، با یک قبضه اسلحه کلت و تهدید راننده، مقدار ۴۵۰ هزار ریال وجه نقد و دو دستگاه گوشی وی را به سرقت برده و پس از پیاده شدن از محل متواری می شود.

این مقام انتظامی در ادامه افزود: در پی تماس مالباخته با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ شهرستان کرمانشاه، با توجه به حساسیت موضوع، بلافاصله مراتب در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت و اکیپی ویژه از ماموران کارآزموده جهت بررسی موضوع وارد عمل شدند.

سرهنگ شیرزادی تصریح کرد: ماموران با توجه به اطلاعات و مشخصات ظاهری به دست آمده از متهم و سرنخ های به جا مانده، کمتر از ۳۰ دقیقه وی را در محور ماهیدشت- کرمانشاه حین کمین برای طعمه بعدی مشاهده و در یک اقدام ضربتی، دستگیر کردند.

وی ادامه داد: طی بازرسی بدنی متهم ۲۸ ساله، اسلحه کلت، وجه نقد و سایر وسایل مسروقه که متعلق به راننده مذکور بود، کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با اشاره به اینکه وی از سارقان سابقه دار این شهرستان بوده است، بیان داشت: متهم در بازجویی های انجام شده به جرم خود مبنی بر سرقت و زورگیری از راننده اعتراف کرده و پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا تحویل داده شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار