مالک برق نوین شیراز خطاب به هیات فوتبال استان فارس و اداره کل ورزش و جوانان استان اعلام کرده دیگر نیت تیمداری ندارد.این در حالیست که تیم برق شیراز در لیگ دسته 3 دست و پا می زند و چه تیمی بهتر از برق 70 ساله برای خرید امتیاز برق نوینی که امید صعودش به لیگ 1 می باشد.
کد خبر: ۳۴۹۳۶۲
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹ 26 December 2016
مالک باشگاه برق نوین شیراز که نماینده جیووا در ایران بوده بعد از فسخ قرارداد جیووا از سوی فدراسیون فوتبال خطاب به هیات فوتبال استان فارس و اداره کل ورزش و جوانان اعلام کرده دیگر تصمیم به تیمداری ندارد و آماده است بدون دریافت هزینه ای امتیاز این تیم را واگذار کند.

به گزارش تابناک فارس:برق نوین شیراز یکی از تیم های حاضر در رقابت های فوتبال قهرمانی دسته دوم باشگاه های کشور است و هم اکنون تیم دوم جدول گروه الف به شمار می رود و شانس زیادی برای صعود به دسته اول دارد. با این حال بردبار – مالک باشگاه اعلام کرده دیگر علاقه ای به تیمداری ندارد.
 
این در حالیست که تیم برق شیراز در لیگ دسته 3 دست و پا می زند و چه تیمی بهتر از برق 70 ساله برای خرید امتیاز برق نوینی که امید صعودش به لیگ 1 می باشد.
 
البته اگر قرار باشد برق شیراز به روش گذشته مدیریت شود بهتر است موقعیت خوب برق نوین حیف و میل نشود و به یک سرمایه گذار دیگر بدهندش و حمایت شود تا به لیگ یک راه یابد.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار