امام جمعه شهرستان بدره:
حجت الاسلام والمسلمین سیدروح اله زمانی موسوی در خطبه های نماز جمعه بدره گفت:دین اسلام اشداء علی الکفار و رحماء بینهم را با هم دارد که آمریکا نماد کفر برای کشورماست.
کد خبر: ۳۴۴۴۹۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۲ 16 December 2016
به گزارش تابناک ایلام؛امام جمعه بدره گفت :برخی گرو ه ها درجامعه مطالبی را عرضه میکنندکه که منطبق برسیره  پیامبر و کتاب خدا نیست چراکه آنها فقط به جنبه های رحمانی سیره پیامبراشاره می کنند.

وی سیره پیامبر را همه جانبه خواند و گفت :نباید اسلام وسیره پیامبر را یکجانبه و رحمانی خواند بلکه باید به همه جنبه های آن  و شرایط اعمال هریک پرداخته شود.

زمانی موسوی درادامه گفت :باید جنبه های گوناگون رفتاری پیامبر بسته به موقعیت ها و مخاطبان مختلف ، سنجیده وبیان گرددچرا که پیامبر همانگونه که اشداء علی الکفار بوده ، رحماءبینهم نیز بوده است .

خطیب جمعه بدره با اشاره به خصومت دیرین آمریکا با ایران گفت :باید با این دشمن همیشگی به تعبیر اشداءعلی الکفار برخورد کرد چرا که آنها همواره در صدد ضربه زدن به انقلاب بوده و هستند.

حجت الاسلام والمسلمین زمانی موسوی اظهارکرد :فتنه های جاری در کشورهای مختلف مانندعراق و سوریه در ادامه برنامه های مختلف آمریکا برای ضربه زدن به انقلاب و جلوگیری از گسترش آن است .

امام جمعه بدره گفت :گام های بعدی آمریکا و هم پیمانانش براندازی حکومت های شیعی و فدرال کردن کشورهای عراق و سوریه است تا ارتباط ایران با جبهه مقاومت را از بین ببرند.

زمانی موسوی  با گرامی داشت شهید دکتر مفتح گفت : وحدت حوزه و دانشگاه به معنی وحدت در اهداف آنهاست که این اهداف باید منطبق برپیشرفت و تعالی کشور باشند.

وی همچنین با تبریک روزحمل و نقل گفت : برخی نقاط ارتباطی در شهرستان نیازمند رسیدگی و اقدام سریع تر هستند که لازم است مد نظر قرار گیرند./ف

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار