وزیر ورزش جوانان:
وزیر ورزش جوانان گفت: هرچهار سال یکبار بهترین، زبده ترین وقوی ترین ورزشکاران دنیا در المپیک که مهم ترین آوردگاه جهان است شرکت می کنند.
کد خبر: ۳۴۲۹۶۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۷ 12 December 2016

به گزارش خبرنگار تابناک ،در مراسمی که جهت تجلیل مدال آوران المپیکی و پارالمپیکی در استانداری برگزارشد ،مسعود سلطانی فربا بیان اینکه هرچهار سال یکبار بهترین، زبده ترین وقوی ترین ورزشکاران دنیا در المپیک که مهم ترین آوردگاه جهان است شرکت می کنند، افزود: تاکنون 18 دوره المپیک برگزار شده که ایران در16 دوره شرکت کرده که در مجموع موفق به کسب 18مدال طلا،21نقره و29 برنز شده است.

وی تصریح کرد: در زمان قبل از انقلاب تنها در دورشته حضور داشتیم ولی بعد از انقلاب به چهار رشته افزایش یافته است که امیدواریم رشته های دیگر نیز وارد این عرصه شوند.

وزیر ورزش خاطر نشان کرد:در خیلی از رشته های مادر و پایه پتانسیل و استعدادهای خوبی داریم که با تمرین و امادگی لازم می توان در المپیک و پارالمپیک موفق به نواختن سرود جمهوری اسلامی و شادی مردم وکسب مقامهای برتر شد.

مسعود سلطانی فر ابراز داشت:در حال تشکیل ستادبازیهای المپیک 2020توکیو هستیم تا برای 4 سال آینده بازیهای توکیو  و2سال آینده بازیهای آسیای جاکارتا تصمیمات خوبی گرفته شود .

وی افزود: امسال وجه تمایز المپیک ریو کسب اولین مدال المپیک توسط بانو ورزشکار کشور بودکه واقعا جای امیدواری ومایه دلگرمی مردم شد و هدف و سیاست ما گسترش ورزش همگانی برای همه مردم است تا با سالم بودن جسمها روح ها هم بسلامت دست پیدا کنند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار