مدیرعامل سازمان‌آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم خبر داد
مدیرعامل سازمان‌آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از انجام 45 عملیات آتش‌نشانی در دو روز گذشته خبر داد و گفت: در این عملیات‌ها هفت نفر محبوس شده داخل منزل نجات پیدا کردند.
کد خبر: ۳۳۲۷۸۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶ 22 November 2016
به گزارش تابناک قم، عباس جعفری با اشاره به افزایش شدید برودت هوا و افزایش استفاده از وسایل و تجهیزات گرمایشی اظهار کرد: به همشهریان توصیه می‌شود از وسایل و تجهیزات گرمایشی استاندارد استفاده کرده و حتماً از رعایت موارد ایمنی در این وسایل اطمینان پیدا کنند.

وی با تاکید بر ضرورت بررسی مسیر لوله‌های بخاری و خروجی آن‌ها تصریح کرد: بسیاری از حوادثی که در ایام سرد سال با استفاده از وسایل گرمایشی برای مردم رخ می‌دهد به دلیل عدم رعایت موارد ایمنی و انسداد لوله‌های بخاری است که لازم بوده مردم حتماً این موارد را بررسی و اصلاح کنند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به عملیات‌های آتش‌نشانی انجام شده طی 48 ساعت اخیر تصریح کرد: علاوه بر اینکه تجهیزات و نیروهای آتش‌نشانی همزمان با ایام اربعین حسینی در نواحی پرتردد و شلوغ شهر استقرار داشتند در حوادث مختلف نیز به مردم خدمات رسانی شد.

وی از انجام 45 عملیات آتش‌نشانی شامل عملیات اطفای حریق، نجات و ایمن سازی طی دو روز گذشته خبر داد و افزود: در این عملیات‌ها پنج مورد حریق رفع شد. در عملیات‌های اطفای حریق انجام شده در دو روز گذشته، آتش‌سوزی در یک مورد اتاقک خودرو، یک مورد درخت، یک مورد ضایعات و دو مورد کابل برق رفع شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به انجام 12 مورد عملیات نجات در شهر گفت: در این عملیات‌ها نجات هفت نفر محبوس شده داخل منزل، یک نفر داخل خودرو و دو نفر داخل آسانسور انجام شد.

وی ادامه داد: همچنین بر اثر یک مورد تصادف یک نفر که از ناحیه گردن نیز مصدوم شده بود داخل خودرو محبوس شد و با حضور به موقع نیروهای آتش‌نشانی، وی نجات پیدا کرد.

جعفری گفت: همچنین بر اثر واژگونی تریلی در مسیر 72 تن به سمت پل دستغیب پنج نفر مصدوم شدند که نیروهای سازمان خدمات رسانی ایمنی لازم را انجام دادند.

وی با اشاره به انجام 28 عملیات ایمن‌سازی در 48 ساعت اخیر، بازگشایی 9 مورد درب خودرو، رفع سه مورد نشت سوخت خودرو، قطع هفت مورد آژیر و بازگشایی پنج مورد درب منزل از جمله این موارد دانست.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار