تیم خانه جوانان بابلسر قهرمان نیم فصل نخست لیگ دو فوتبال بزرگسالان باشگاه‌های مازندران شد.
کد خبر: ۳۳۱۷۲۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸ 20 November 2016
 به گزارش تابناک مازندران، لیگ دو فوتبال بزرگسالان باشگاه‌های مازندران با شرکت 12 تیم از 24 شهریور آغاز شد و پس از برگزاری 122 بازی و 11 هفته رقابت، خانه جوانان بابلسر با هفت برد، سه تساوی و یک باخت و کسب 24 امتیاز، عنوان نخست نیم فصل را به دست آورد.
 
عنوان نایب قهرمانی نیم فصل به شهدای گتاب با 22 امتیاز رسید. درخشان فریدونکنار با 21 امتیاز به مقام سوم دست یافت. شهدای انارمرز هم با 20 امتیاز عنوان چهارم را به خود اختصاص داد.
 
تیم 18 امتیازی پیام شهدای کلارآباد پنجم شد. شهید عبدی رستمکلا با یک امتیاز کمتر در جایگاه ششم ایستاد و به دنبال آن شهدای کبوتردان بابلسر با 16 امتیاز به رتبه هفتمی بسنده کرد.
 
چهار تیم وحدت قلعه سر نکا، شهدای سنگ تجن نوشهر، ورزش گستر بهشهر و شهید عسگردون بابل همگی با 10 امتیاز و به خاطر اختلاف در تعداد تفاضل گل در جایگاه هشتم تا یازدهم قرار گرفتند. ساحل محمودآباد نیز در انتهای جدول دور رفت جای گرفت.
 
خانه جوانان بابلسر با سرمربیگری و سرپرستی عباس محمدعلی پور و ابوالقاسم علیزاده چهره‌های نام آشنای فوتبال مازندران و کشور و مربیگری مجیدغلامی و محمد اصغری با یک هفته تاخیر در مسابقات شرکت کرد.
 
 
 
این تیم که با جوانان بومی بابلسر به قصد حضور درلیگ برتر فوتبال استان شکل گرفته، به دلیل تاخیر در ورود به رقابت‌های لیگ استان، ناچارا امسال در لیگ دو استان حضور یافت.
 
خانه جوانان بابلسر با 25 گل زده و 10 گل خورده صاحب بهترین خط حمله و دفاع مسابقات شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار