با برگزاری جلسه ای به ریاست فرماندار اسلامشهر مشکلات زيربنايي مجتمع های صنفي خدماتي برآوند و شهرک سهند مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم جهت رفع آنها اتخاذ شد.
کد خبر: ۳۳۱۲۹۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰ 19 November 2016
 در این جلسه که معاونین فرماندار، بخشداران مرکزی و چهاردانگه، فرمانده انتظامی شهرستان، جمعی از روسای دستگاههای مرتبط و اعضای هیات مدیره مجتمع های صنفي خدماتي برآوند و شهرک سهند حضور داشتند، امیراله حقیقی در سخنانی ضمن تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی و ایام حزن و اندوه آل ا... در دهه آخر ماه صفر، اظهار داشت: دو شهرک صنفی خدماتی برآوند و سهند در سالهای گذشته در شهرستان راه اندازی شده اند و ما امروز وارث مشکلات و محاسن این دو مجتمع هستیم.
حقیقی با بیان اینکه در سالهای اخیر بعضاً جلساتی برای رفع مشکلات این مجتمع ها برگزار و تصمیماتی نیز اتخاذ شده افزود: متاسفانه تابحال اقدام موثری در راستای اجرائی شدن آن تصمیمات مشاهده نشده با این حال تصمیماتی که در این جلسه با همفکری دستگاههای ذیربط اتخاذ می شود تا اجرایی شدن نهائی، از سوی فرمانداری پیگیری خواهد شد.
وی رفع موانع تولید را یکی از سیاست های مهم اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و افزود: با توجه به فعالیت هزاران واحد تولیدی و صنعتی در مجتمع های صنفی خدماتی برآوند و سهند رفع مشکلات این دو مجتمع نقش موثری در رونق گرفتن فعالیت های تولیدی شهرستان خواهد داشت.
فرماندار اسلامشهر با اشاره به اهمیت احداث ساختمان کلانتری و ناهماهنگی هایی که تابحال اجرای این اقدام مهم را به تاخیر انداخته گفت: شرکت برآوند برابر نرم و سرانه تعيين شده توسط ستاد کل نيروهاي مسلح و دستورالعمل ابلاغي از سوي ناجا براي کلانتري ، نسبت به اختصاص و واگذاری مالکیت زمين مورد توافق اقدام خواهد کرد و ان شاءا...عمليات اجرايي احداث ساختمان کلانتري در مجتمع صنفي – خدماتي برآوند بزودی و با ایجاد هماهنگی های لازم آغاز خواهد شد.
وی درباره تامین آب شرب و تعیین تکلیف چاههای آب مجتمع صنفی خدماتی برآوند گفت: شرکت برآوند کليه اسناد و مدارک چاههاي موجود در مجتمع صنفي – خدماتي برآوند را با مشخص کردن نوع مصرف به اداره امور منابع آب اسلامشهر ارائه داده است و پس از بررسي های کارشناسی در یک کارگروه تخصصی و تسويه بدهيهاي مصارف قبلي شرکت برآوند ، از این پس اداره امور منابع آب اسلامشهر نسبت به تامین آب شرب مصرفی این مجتمع اقدام خواهد کرد.
فرماندار اسلامشهر درباره تصمیمات اتخاذ شده جهت تامین روشنائی معابر اصلی و فرعی این مجتمع نیز اظهار داشت: در کارگروهی تخصصی با حضور رئیس اداره برق چهاردانگه تامين روشنايي کليه معابر اصلي و فرعي مجتمع صنفي  خدماتي برآوند مورد بررسی قرار خواهد گرفت تا اقدامات لازم در این باره نیز آغاز شود.
وی ادامه داد: احداث لاین شرقی جاده جعفر آباد جنگل نیز توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر چهاردانگه پیگیری خواهد شد تا مشکلات شهروندانی که از جاده جعفرآباد جنگل تردد می کنند نیز مرتفع شود.
حقیقی از اتخاذ تصمیمات لازم با هماهنگی فرماندهی انتظامی شهرستان جهت احداث ساختمان کلانتری در شهرک سهند خبر داد و گفت: مسائل زیست محیطی این دو مجتمع نیز با جدیت تمام از سوی اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دنبال خواهد شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار