امام جمعه قصرشیرین گفت: پیاده روی اربعین حسینی، نمایش بزرگترین اجتماع میلیونی امت جهان اسلام و بیانگر عظمت و قدرت مسلمانان در دفاع از حریم ولایت است.
کد خبر: ۳۳۰۹۰۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴ 18 November 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا، حجت الاسلام علی ملکی در خطبه های نماز جمعه این هفته قصرشیرین با تسلیت اربعین سید و سالار شهیدان امام حسین (ع)، افزود: این روزها دنیا متحیر ابهت مسلمانان و اجتماع میلیونی و عشق و دلداگی آنها برای زیارت کربلای معلا و حرم امام حسین (ع) است. 
وی اظهار کرد: این راهپیمایی بزرگ بیانگر مطالب بسیاری است که از جمله آنها می توان به عشق و ارادت مسلمانان و مردم سراسر دنیا به امام حسین (ع) و اهل بیت ایشان اشاره کرد. 
خطیب جمعه قصرشیرین اضافه کرد که راهپیمایی اربعین حسینی همچنین قدرت بزرگ ولایت فقیه و ولی امر مسلمانان جهان امام خامنه ای را نشان می دهد چرا که بنیانگذار این حرکت بزرگ ، رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند که مردم سراسر دنیا به امر ایشان در این حرکت بزرگ و میلیونی بدون توجه به حضور داعش در عراق شرکت می کنند. 
حجت الاسلام ملکی گفت: همچنین راهپیمایی زائران اربعین، ذلت و خواری جبهه کفر به ویژه داعش را که هم اکنون در عراق حضور دارد می رساند و مردم به امر امام خامنه ای به عشق امام حسین (ع) بدون ترس از داعش عازم کربلای معلا هستند و از جنایت و تهدیدهای داعش و جبهه کفر هراسی ندارد. 
امام جمعه قصرشیرین گفت: آل سعود ، داعش ، آمریکا و اسراییل بدانند که مردم ما و مسلمانان سراسر جهان به امر ولی فقیه و مسلمانان جهان آماده اند تا جان خود را برای دفاع از حرم اهل بیت (ع) و حریم ولایت فدا کنند و حضورشان در راهپیمایی اربعین حسینی نیز به اشاره رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده است. 
حجت الاسلام ملکی گفت: این استکبار است که باید از مردم ما و این همه عشق و دلداگی به حریم ولایت بترسد زیرا چنان چه رهبر معظم انقلاب کوچکترین اشاره ای کنند، نابودی جبهه کفر را شاهد خواهیم بود. 
وی همچنین با تبریک هفته بسیج به تمام بسیجیان و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: هفته بسیج یک هفته سراسر نور و معنویت است و افتخار ما همین بس که ملت الهی ایران اسلامی همه بسیجی هستند. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار