مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم خبر داد
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از انجام 62 عملیات آتش‌نشانی در چهار روز گذشته خبر داد و گفت: در این مورد 19 حریق اطفا شد.
کد خبر: ۳۳۰۲۲۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۴ 16 November 2016
به گزارش تابناک قم، عباس جعفری با اشاره به عملیات‌های آتش‌نشانی چهار روز گذشته در قم اظهار کرد: در طی 96 ساعت گذشته 62 عملیات‌ آتش‌نشانی در سطح شهر انجام و به همشهریان خدمات رسانی شده است.

وی با بیان اینکه عملیات‌های سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شامل عملیات‌های نجات، اطفای حریق و ایمن سازی است، افزود: سامانه تلفنی 125 به طور شبانه روزی آماده دریافت هشدارهای ایمنی و مشکلاتی است که در سطح شهر برای مردم به وجود می‌آید.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با بیان اینکه 19 مورد از عملیات‌های آتش‌نشانی چهار روز اخیر در بخش اطفای حریق بوده است، گفت: براین اساس حریق 6 مورد منزل، هشت مورد ضایعات، سه مورد خودرو، یک مورد مغازه و یک مورد موتورسیکلت در 96 ساعت گذشته رفع شد.

وی با تاکید بر سرعت عمل و دقت نیروهای آتش نشانی در عملیات‌های شهری تصریح کرد: 14 مورد عملیات نجات نیز در چهار روز اخیر در شهر قم انجام شده است.

جعفری اضافه کرد: این عملیات‌ها شامل چهار مورد بازگشایی درب آسانسور، یک مورد نجات مرد محبوس شده داخل چاه، دو مورد انگشتربری، پنج مورد بازگشایی درب منزل و رها گردن پاهای یک دختر از لای چرخ و بازگشایی درب خودرو تصادفی بوده است.

وی انجام 29 مورد عملیات ایمن سازی شهری را مورد توجه قرار داد و گفت: در چهار روز گذشته دو مورد نشت سوخت، هشت مورد بازگشایی درب خودرو، 10 مورد رهاسازی گربه، سه مورد قطع آژیر خودرو، یک مورد قطع آژیر بانک، دو مورد رهاسازی مار و زنبور، یک مورد اتصالی برق و یک مورد بازگشایی درب منزل انجام شده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با تاکید بر لزوم رعایت موارد ایمنی از سوی مردم تصریح کرد: امیدواریم همشهریان قمی با رعایت موارد ایمنی خصوصاً در آستانه تشدید سرمای هوا از بروز هرگونه خطر ایمنی جلوگیری کنند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار