کد خبر: ۳۲۹۷۷
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۵ 09 May 2015
 مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از حضور و سخنرانی رئیس مجلس شورای اسلامی در همایش خیران مازنی سراسر کشور خبر داد.

سید علی قاسمی تروجنی در گفت و‌گو با تسنیم ، اظهار داشت: نخستین همایش خیران مازنی امر مدرسه‌سازی سراسر کشور، عصر فردا یکشنبه 20 اردیبهشت ماه در تهران برگزار می‌شود.

وی افزود: در این همایش با حضور بیش از 600 خیر مازندرانی سراسر کشور، راهکارهای و برنامه‌های آموزش و پرورش مازندران برای بهره‌گیری از اندیشه‌ها و کمک‌های خیران در امر مدرسه‌سازی و هوشمندسازی مدارس ارائه می‌شود.

قاسمی از حضور شخصیت‌های ملی مازندران در این همایش ملی در سالن همایش‌های صدا و سیما خبر داد و تصریح کرد: قرار است در این نشست علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی سخنرانی کند.

وی با بیان اینکه جشنواره بزرگ خیران مدرسه‌ساز مازندران، خرداد 94 در استان برگزار می‌شود، گفت: خیران مازندرانی بیش از 80 درصد تعهدات خود در امر مدرسه‌سازی را محقق کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به حضور اعضای شورای آموزش و پرورش استان و مسئولان ارشد مازندران در این همایش ملی، افزود: از همه صاحب‌نظران، دوستداران تعلیم و تربیت و مازنی‌های موثر در سراسر کشور در این همایش ملی دعوت می‌شود.

نخستین همایش خیران مدرسه‌ساز مازنی سراسر کشور از ساعت 17 عصر یکشنبه 20 اردیبهشت ماه در سالن همایش‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار