رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل گفت که با موافقت مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، آمل به عنوان یکی از پنج میزبان شهرستانی جشنواره بین المللی تئاتر فجر انتخاب شده است.
کد خبر: ۳۲۹۶۹۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۸ 16 November 2016
سی وپنجمین دوره جشنواره بین المللی فجر دهه آخر ماه دی و دهه نخست بهمن برگزار می شود .
مهدی محمدی سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : علاوه بر تهران به عنوان میزبان مرکزی و دائمی این جشنواره ، شهرستان آمل برای نخستین بار به همراه پنج شهرستان دیگر کشور این رویداد مهم هنری را میزبانی خواهد کرد.
وی ادامه داد : قرار است 25 اثر منتخب و برگزیده داخلی و خارجی این جشنواره همزمان در آمل اجرا شود.
 
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل از مشهد ، تبریز ، شیراز و یزد به عنوان دیگر میزبانان شهرستانی سی و پنجمین جشنواره تئاتر فجر نام برد.
محمدی همچنین گفت که نمایش ' روی زمین ' به کارگردانی' مرتضی صادقیان' هنرمند جوان آملی هم با درخشش در بیست و هشتمین جشنواره تئاتر مازندران ٬ جواز حضور در جشنواره بین المللی فجر را کسب کرده که در کنار میزبانی آمل، یک افتخارمحسوب می شود.
وی با بیان اینکه 2 مجتمع فرهنگی و هنری ولی عصر(عج) و امام خمینی (ره) آمل برای این رویداد مهم تجهیز و آماده خواهد شد ، افزود : برگزاری جشنواره و رویداد معتبر و بین المللی همچون تاتر فجر در آمل یک فرصت و امتیاز ارزشمندی است که سعی خواهیم کرد با بسیج همه امکانات و همکاری مجموعه شهرستان ، میزبان شایسته و سربلندی برای این جشنواره باشیم.
 
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل با اشاره به میزبانی این شهرستان از جشنواره بین المللی فیلم یاس در گذشته ، یادآور شد : خوشبختانه شهرستان آمل در سال های اخیر در حوزه فرهنگ و هنر بویژه هنرنمایشی پیشرفت قابل توجهی داشته ، به طوری که حضور بیش از 50 هنرمند در جشنواره ملی و بین المللی درسال گذشته، گواه محکمی بر این ادعا است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار