فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خبرداد:
کرمانشاه- فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۲۵۰ تن برنج قاچاق و دستگیری دو نفر در این زمینه خبر داد.
کد خبر: ۳۲۸۹۴۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۸ 14 November 2016
به گزارش خبرگزاری تابناک و به نقل از مهر، سردار منوچهر امان اللهی از کشف ۲۵۰ تن برنج قاچاق و دستگیری دو نفر در این زمینه خبر داد.

وی افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی در پی دریافت اخبار و اطلاعاتی مبنی بر اینکه افرادی سود جو در سطح شهر کرمانشاه در امر دپوی برنج قاچاق فعالیت دارند، موضوع را در دست بررسی قرار دادند.

امان الهی ادامه داد: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی، دو انبار دپوی کالای قاچاق در شهر کرمانشاه شناسایی شد و با هماهنگی مقام قضائی، اداره کل تعزیرات حکومتی استان و سازمان صنعت، معدن و تجارت، مأموران پلیس امنیت عمومی ضمن رعایت جوانب شرعی و قانونی و حقوق شهروندان از انبارهای یاد شده بازرسی کردند.

مقام ارشد انتظامی استان کرمانشاه گفت: بر اساس بررسی های انجام شده انبارهای موردنظر حاوی ۲۵۰ تن برنج قاچاق بودند و کارشناسان ارزش آن را بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

سردار امان اللهی از دستگیری دو متهم در این زمینه خبر داد و افزود: انبارهای دپوی برنج قاچاق برابر دستور مقام قضائی پلمب شده اند.

وی عنوان کرد: پلیس کرمانشاه از ابتدای سال تاکنون بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق را کشف و ضبط کرده است و در این راستا بیش از ۳۱ باند متلاشی شده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار