مهندس مسعودجمالي، مدیرعامل شرکت طناب نقش جهان سپاهان، صادركننده و مدير نمونه كشور، در بين ۵ كارآفرين جوان برتر اتاقهاي بازرگاني آسيا و اقيانوسيه قرار گرفت وبه مرحله نهايي برترين کارآفرین جوان در تايوان راه يافت
کد خبر: ۳۲۴۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱ 06 November 2016
انجمن ملی پللاستیک ایران  کنفدراسیون اتاقهای بازرگانی آسیا و اقیانوسیه متشکل از اتاقهای بازرگانی کشور های قاره اسیا و اقیانوسیه و مقر آن در مالزی است.

این کنفدراسیون عملکردی مشابه با ICC دارد و در حوزه این دو قاره در خصوص اهداف آن هر دو سال یک بار فراخوانی جهت انتخاب کار آفرین جوان نمونه، بانوان نمونه و اتاق بازرگانی نمونه دارد که بر اساس مشخصه ها ی و استانداردها (شامل خلاقیت، مباحث مدیریتی، خوش نامی در کشور، مسولیت های اجتماعی ...) اعلام می شود.

ابتدا در سطح ملی توسط اتاق های ملی کشور ها نمایندگانی به کنفدراسیون معرفی می شوند که در ایران این کار توسط اتاق بازرگانی ایران در سال گذشته صورت گرفت و بعد طی مراحل مختلف داوری به فینال 5 نفره منتخبین راه پیدا می کنند و مرحله فینال گزینش همراه با مصاحبه و پرزنت برنامه و راهکار است.

انجمن ملی صنایع پلاستیک ایران، کسب این موفقیت را به مهندس جمالی تبریک گفته و موفقیت های روزافزون ملی و بین المللی ایشان را از درگاه خداوند متعال خواستار است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار