سرپرست فرمانداری چرداول از آسفالت معابر و خیابان های اصلی و فرعی شهرسرابله در 2 مرحله تا پایان سال95 خبرداد.
کد خبر: ۳۲۳۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵ 04 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛مراد یگانه در حاشیه بازدید از شهر سرابله اظهار کرد: این اقدام در راستای نهضت آسفالت و نگاه ویژه دولت تدبیر و امید انجام می شود و تلاش می کنیم تا اواخر سال 95 همه معابر و کوچه های شهر مرمت و روکش آسفالت شوند.
 
وی افزود: در مرحله اول بیش از 25 هزار متر مربع آسفالت انجام می شود و با شناسایی نقاط و مناطقی که نیازمند تعمیر و روکش آسفالت هستند در مرحله دوم عملیات تسطیح و آسفالت این معابر نیز صورت می گیرد.
 
یگانه تاکید کرد: با وجود تلاش‌های انجام شده مردم شهر سرابله همچنان نیازمند ارائه خدمات مناسب تری هستند و تلاش می کنیم با هماهنگی و تعامل مدیران اجرایی توسعه زیر ساخت های شهر روند سریع تری داشته باشد.
 
وی زیبا سازی فضای داخلی شهر و همچنین ورودی های سرابله را از دیگر برنامه‌های سال جاری اعلام کرد و یادآور شد: از محل اعتبارات شهرستان بیش از 10 میلیارد و 200 میلیون ریال به سرابله اختصاص یافته است.
 
سرپرست فرمانداری چرداول اضافه کرد: از اعتبارات شهرستان همچنین 2 میلیارد ریال برای تکمیل و تجهیز یادمان شهدای گمنام سرابله در نظر گرفته شده است.
 
تالار و مجتمع بزرگ نشمیل، دریاچه تفریحی و توریستی، زمین های کشاورزی بخصوص شالیزارهای برنج محلی عنبر بو، آثار تاریخی متعدد بر موقعیت جغرافیایی شهرسرابله افزوده است.
 
یکی از مطالبات مردم سرابله عمل کردن مسئولان به وعده ها خود مبنی بر رفع مشکل مبادی ورودی و خروجی شهر و ایجاد پل روگذر از سمت ایلام به سرابله است./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار