سرپرست دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی:
سرپرست دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی گفت: دانشگاه فرهنگیان رکن تحول آموزش و پرورش و پیشانی تعلیم و تربیت کشور است.
کد خبر: ۳۲۲۴۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷ 02 November 2016

خبرگزاری فارس: دانشگاه فرهنگیان رکن تحول آموزش و پرورش است

ایرج مهدی‌زاده بعد از ظهر امروز در جلسه تکریم و معارفه سرپرست دانشگاه فرهنگیان این شهرستان اظهار کرد: تامین و تربیت نیروی انسانی مورد نیاز وزارت آموزش و پرورش از ماموریت‌های دانشگاه فرهنگیان است.

وی افزود: با توجه به اینکه دستگاه تعلیم و تربیت از حساسیت عمومی بالایی برخوردار است و اهمیت اجتماعی بسیار بالایی دارد و ورود و خروج آن، انسان است انسانی که بتواند با روح خود در جامعه میسر باشد.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی تصریح کرد: دانشگاه فرهنگیان، تدین را به عنوان یکی از عناصر بسیار مهم در حوزه فرهنگی وارد برنامه‌ها و مورد توجه قرار می‌دهد و نیرویی را تربیت می‌کند که بتواند جامعه را به تحرک و پویایی ترغیب کند.

مهدی‌زاده، مسؤولیت‌پذیری، دین‌مداری، روابط انسانی مطلوب و عشق به معلمی را از ویژگی‌های تحصیل‌کنندگان دانشگاه فرهنگیان دانست و یادآور شد: آموزش و پرورش یک مسئله منطقه‌ای نیست بلکه یک مسئله ملی است و نیاز به عزم و نگاه ملی دارد.

وی دانشگاه فرهنگیان را رکن تحول آموزش و پرورش و پیشانی تعلیم و تربیت دانست و گفت: کسی که وارد دستگاه بزرگ تعلیم و تربیت می‌شود باید در تراز نظام جمهوری اسلامی باشد در غیر این صورت خسارت زیادی به دستگاه تعلیم و تربیت وارد می‌شود.

امام جمعه فردوس نیز با اشاره به اینکه انسان باید در دوران مسؤولیت خود به درستی به وظیفه‌اش عمل کند، افزود: پست‌ها و مقام‌ها تمام شدنی است و انسان باید در دوران مسؤولیت تمام توان خود را برای خدمت به مردم به کار گیرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا بابایی تصریح کرد: دانشگاه فرهنگیان دانشگاهی برای تربیت نیروی انسانی کارآمد و متعهد است و کسی که از این دانشگاه فارغ‌التحصیل می‌شود با فارغ‌التحصیلان دیگر دانشگاه‌ها فرق دارد.

در این مراسم از زحمات ارزنده مهناز مهدی‌زاده تقدیر و دینا یوسفی به عنوان سرپرست دانشگاه فرهنگیان فردوس معرفی شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار