تابناک / نماینده ولی‌فقیه در گیلان صدا و سیما را یک دانشگاه بسیار بزرگ دانست و گفت: صدا و سیما فرهنگ اسلامی و انقلابی ایران را به دنیا معرفی کند.
کد خبر: ۳۲۱۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰ 01 November 2016
تابناک / نماینده ولی‌فقیه در گیلان صدا و سیما را یک دانشگاه بسیار بزرگ دانست و گفت: صدا و سیما فرهنگ اسلامی و انقلابی ایران را به دنیا معرفی کند.

آیت الله زین العابدین قربانی ظهر امروز در دیدار با مدیرکل و معاونان صدا و سیمای مرکز گیلان اظهار داشت: بزرگترین عاملی که می‌تواند فرهنگ اسلامی و انقلابی ما را به دنیا معرفی کند صدا وسیما است.

وی با بیان اینکه دنیا می‌خواهد در موارد مختلف از ما خبر بگیرد، بیان کرد: دنیا می‌خواهد از ما مطالب تاریخی, تفسیر نهج البلاغه و فلسفه را دریافت کند.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان صدا و سیما را یک دانشگاه بسیار بزرگ دانست و گفت: شما مدیران و کارکنان صدا و سیما اساتید این دانشگاه بزرگ هستید و باید مطالب قوی به مردم ارائه کنید.

وی با بیان اینکه برخی از برنامه‌های صدا و سیمای مرکز گیلان با سطح فکری مردم گیلان سازگار نیست، عنوان کرد: برخی از برنامه‌های صدا و سیمای مرکز گیلان عامیانه است و برخی با دیدن آن مردم گیلان را خرافاتی و بی‌فکر تصور می‌کنند.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه سریال‌ها و گزارش‌های صدا و سیما نباید به گونه‌ای باشد که در دنیا سرافکنده شویم تصریح کرد: نباید اجازه دهیم استان گیلان سطحی, عوام نگر و خرافاتی به دنیا معرفی شود و باید برنامه‌های صدا و سیما با منابع علمی و تاریخی معرفی شود.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با بیان اینکه امروز آمار کتاب و کتابخوانی در جامعه ما پایین آمده است، اظهار کرد: جوانان جامعه ما امروزه بیشتر با اینترنت سرگرم هستند و من رابطه خود را با کتاب و منابع اصلی قطع نکردم و هرچه دارم از کتاب است.

آیت الله قربانی کاهش آمار مطالعه در جامعه را یک فاجعه عنوان کرد و گفت: باید جامعه با کتاب ارتباط برقرار کند و می‌توان کتاب‌ها با محتوای سطح عالی را با قلم روان برای مردم ارائه کرد.

امام جمعه رشت به اهمیت بیان مسائل اعتقادی در صدا و سیما تاکید کرد و اظهار داشت: مسائل اعتقادی از مو باریک‌تر است و باید در بیان مسائل معاد در صدا و سیما دقت شود و از هر کسی نمی‌توان در تولید برنامه‌ها استفاده کرد.

وی صداوسیما را غذای مردم دانست و خاطرنشان کرد: اگر این غذا فاسد باشد مردم را مسموم می‌کند و اگر سالم باشد به آنها انرژی می‌دهد و صدا و سیما باید با استفاده از منابع علمی, تاریخی و قرآنی غذایی برای جامعه تهیه کند که مردم نیرو بگیرند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار