کتاب بانک جامع اطلاعات شهرک ها و نواحی صنعتی استان ایلام برای نخستین بار در آیینی با حضور استاندار و مسئولان دستگاه های اجرایی ایلام رونمایی شد.
کد خبر: ۳۲۱۵۴۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸ 01 November 2016
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی ایلام گفت: این کتاب که در بر گیرنده بانک جامع اطلاعات شهرک ها و نواحی صنعتی استان است جمعه گذشته در حاشیه نشست مشترک استانداران ادوار گذشته ایلام و با حضور مدیران دستگاه های اجرایی رونمایی شد.

به گزارش تابناک ایلام؛ مرتضی دارایی روز سه شنبه  اظهار کرد: این کتاب در سه زبان چاپ و منتشر شده است و صنایع مختلف خارج و مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان از جمله صنایع نساجی، شیمیایی، کانی غیرفلزی، سلولزی، فلزی و صنعت غذایی در آن معرفی شده اند.

به گفته وی، معرفی مشخصات کامل شهرک ها و نواحی، مزایای استقرار در آنها و مشوق های سرمایه گذاری در این کتاب اعلام و برای اطلاع و ارائه به سرمایه گذاران و بخش خصوصی عرضه شده است.

دارایی تاکید کرد: در نوبت نخست یک هزار جلد از این کتاب چاپ شد و به عنوان مرجع در اختیار سرمایه گذاران، نخبگان و فعالان حوزه صنعت قرار می گیرد.

وی افزود: کتاب بانک جامع اطلاعات شهرک ها و نواحی صنعتی استان به همت و هزینه شرکت شهرک های صنعتی ایلام در 300 صفحه و به منظور راهنمایی و هدایت سرمایه گذاری به سمت طرح های دارای توجیه اقتصادی و کمک به رونق و توسعه صنعت استان چاپ و منتشر شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی ایلام اضافه کرد: در نشست رونمایی از این کتاب استاندار ایلام از کارکنان شرکت شهرک های صنعتی ایلام و طراحان آن به سبب جمع آوری، تهیه و انتشار این مجموعه کامل قدردانی کردند.

رونمایی از کتاب بانک جامع اطلاعات شهرک ها و نواحی صنعتی استان از سوی استاندار و با حضور استانداران ادوار گذشته ایلام و جمعی از مدیران اجرایی در نشست مشترک استانداران انجام گرفت.

 نزدیک به 240 واحد صنعتی و تولیدی خرد، کوچک، و متوسط دارای پروانه بهره برداری در شهرک ها و نواحی صنعتی استان ایلام دایر است.

استان ایلام در غرب ایران در مجموع 550 واحد صنعتی و تولیدی در درون و بیرون شهرک ها و نواحی صنعتی دارد.

با توجه به وجود ذخائر و منابع نفت و گاز سرشار در ایلام معرفی توانمندی ها و مزیت های نسبی استان به سرمابه گذاران خارجی و داخلی نقش عمده ای توسعه صنعتی و ایجاد فرصت های شغلی در این منطقه دارد.

ایلام با برخورداری از 11 درصد ذخائر نفتی در رتبه سوم کشور قرار دارد ضمن اینکه وفور منابع گاز طبیعی در ایلام سبب شده این استان در جایگاه دوم ایران باشد./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار