نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس تاکید کرد
نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس با تاکید بر اصل عدالت‌محوری در اخذ مالیات‌ها، گفت: مالیات باید از استان‌های بزرگ و صنعتی گرفته شود و در مقابل مناطق محروم و کم‌برخوردار تقویت شوند.
کد خبر: ۳۱۶۲۸۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱ 23 October 2016
به گزارش تابناک و به نقل از فارس،شهاب نادری، اظهار داشت: معتقدم در قوانین مالیاتی باید در حق مالیات‌ دهندگان اجحافی نشود.

وی خاطرنشان کرد: بارها در کمیسیون اقتصادی مجلس تعصبم را نسبت به امور مالیاتی ابراز و اعلام کردم، حامی این سازمان و نماینده مردم کرمانشاه هستم.

به گفته این مسؤول، استان مرکزی با وجود بخش‌های متعدد صنعتی، دارای 95 درصد جمعیت و نرخ پنج درصدی بیکاری است اما در استان کرمانشاه این موضوع کاملا متفاوت است.

نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس به پیش‌بینی مصوبات مالیاتی و جمع‌آوری 80 میلیارد تومانی آن در استان اشاره کرد و گفت: حقانیت مالیات را قبول دارم، اما در درجه نخست موضوع عدالت مطرح است.

نادری تاکید کرد: بیش از 20 سال سابقه خدمت در امور مالیاتی را دارم و معتقدم ارزش افزوده مزایایی هم دارد، مالیات حق است و باید دید به چه نوع اقشاری تعلق می‌گیرد.

این مسؤول تصریح کرد: به اصول ارزش افزوده از کارخانجات و بخش‌های عمرانی ایمان دارم، اما مالیات باید از استان‌های بزرگ و صنعتی مثل اصفهان و اراک گرفته شود و در مقابل مناطق محروم و کم‌برخوردار تقویت شوند.

وی گفت: بیش از 87 میلیارد تومان مالیات در قانون برنامه پنجم مطرح شد که شامل 50 هزار مالیات مستقیم و 37 هزار میلیارد ارزش افزوده بود.

نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بیش از 2 هزار شرکت سوری و کاغذی در کشور وجود دارد که ساماندهی نشده است.

این مسؤول با اشاره به اینکه 160 کشور دنیا ارزش افزوده می‌دهند، گفت: در سایر کشورهای پیشرفته با نرخ 15 درصدی است اما در ایران با 9 درصد و پایین‌ترین نرخ است که نیاز به حمایت دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار