معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: روز شنبه به‌تدریج شرایط برای ابرناکی آسمان، وزش باد و بارندگی در مازندران فراهم می‌شود.
کد خبر: ۳۱۱۳۱۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۸ 14 October 2016
احمد اسدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: روز جمعه جو پایداری در آسمان مازندران حاکم بوده و افزایش دما را در سطح استان شاهد بودیم.
 
وی ادامه داد: بیشینه دمای امروز هوای ساری در گرم‌ترین ساعت با دو درجه افزایش به 28 درجه سانتی‌گراد بالای صفر رسید و کمینه دمای صبح امروز مربوط به بلده با سه درجه سانتی‌گراد بالای صفر بود.
 
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران بیان کرد: با توجه به تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، روز شنبه با نفوذ سامانه بارشی و شکل‌گیری جریانات خنک و مرطوب شمالی انتظار داریم به‌تدریج شرایط برای ابرناکی آسمان، وزش باد و بارندگی در مازندران فراهم شود.
 
اسدی با اشاره به اینکه بارش‌ها تا صبح روز یک‌شنبه در مازندران ادامه دارد، اضافه کرد: از بعدازظهر یک‌شنبه تا صبح دوشنبه موقتاً از ناپایداری هوای استان کاسته می‌شود.
 
وی تصریح کرد: از بعدازظهر دوشنبه تا روز سه‌شنبه مجدداً شاهد بارندگی و وزش باد در آسمان مازندران خواهیم بود که احتمال رعد و برق دور از انتظار نیست.
 
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران با اعلام اینکه دمای هوای استان طی این مدت حدود 4 تا 8 درجه سانتی‌گراد کاهش می‌یابد، یادآور شد: همچنین در این مدت احتمال آب‌گرفتگی معابر عمومی برخی از مناطق مازندران وجود دارد.
 
اسدی افزود: همچنین جاده‌های کوهستانی مه‌آلود پیش‌بینی می‌شود و با کاهش دید همراه است.
 
وی در پایان گفت: دریای مازندران فردا به‌صورت مواج و طوفانی پیش‌بینی می‌شود و برای فعالیت‌های صید و صیادی مناسب نیست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار