محمد دادکان، پنجشنبه، 16 بهمن ماه، در نخستین گردهمایی سراسری مسئولین تربیت بدنی در واحد شیراز با اشاره به اینکه 17 ماه پیش اداره تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی تبدیل به معاونت شد، گفت: این افتخار به من رسید که من به عنوان نخستین معاون ورزشی دانشگاه آزاد انتخاب شوم.
کد خبر: ۳۰۸۱
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۰ 05 February 2015

معاون ورزش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: باید هدف‌مان این باشد که دانشجوی قهرمان تربیت کنیم که این از طریق استعداد یابی محقق می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، محمد دادکان، پنجشنبه، 16 بهمن ماه، در نخستین گردهمایی سراسری مسئولین تربیت بدنی در واحد شیراز با اشاره به اینکه 17 ماه پیش اداره تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی تبدیل به معاونت شد، گفت: این افتخار به من رسید که من به عنوان نخستین معاون ورزشی دانشگاه آزاد انتخاب شوم.

وی تصریح کرد: در حوزه ورزش در دانشگاه، تشکیلاتی را تعریف کرده ایم که امروز بر اساس این چارت کار انجام می‌دهیم.

دادکان ادامه داد: تدوین و تصویب اساسنامه انجمن های ورزشی از دیگر کارهایی است که انجام شده و بر همین اساس تا به امروز 30 انجمن ورزشی داریم و خواهش دارم که هر کدام از مسئولان ورزش در دانشگاه ها در واحد خود اقدام به تشکیل انجمن ورزشی کنند.

وی بیان کرد: در عرصه ورزش نسبت به خانم ها بسیار حساس هستیم و میخواهیم که توانایی آنها در این حوزه نیز شکوفا شود.

دادکان گفت: برای نخستین بار مدارس تخصصی ورزشی در دانشگاه سما راه اندازی کردیم و هم اکنون در 5 نقطه کشور در رشته های فوتبال و والیبال کار می‌کنند.

وی عنوان کرد: برای نخستین بار ابلاغ سرانه 25 هزار تومان ورزشی دانشگاه تصویب شده است. که از این مبلغ 50 درصد آن به مسابقات درون واحدی اختصاص پیدا میکند و 18درصد آن مخصوص مسابقات استانی و 32 درصد باقی مانده متعلق به ستادهای المپیک است.

معاون ورزشی دانشگاه آزاد اظهار داشت: تصویب نامه و راه‌اندازی باشگاه فرهنگی ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی که با حمایت دکتر میرزاده تصویب شده، از دیگر اقدامات و کارهای خوبی بوده که صورت گرفته است.

وی یادآور شد: ایجاد بانک اطلاعاتی برای دریافت اطلاعات دانشجویان و مدیران راه اندازی شده که هم اکنون در معاونت ورزشی دانشگاه وجود دارد و مورد استفاده قرار می گیرد.

دادکان خاطر نشان ساخت: مسئولان تربیت بدنی دانشگاها موظف هستند که دانشجوی قهرمان ایجاد کنیم، ما امروز در دانشگاها قهرمان دانشجو داریم اما باید هدفمان این باشد که دانشجوی قهرمان تربیت کنیم که این از طریق استعداد یابی محقق می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار