محمد آقا میربابایی دوچرخه سوار ایرانگرد بابلسری روز دوشنبه با ورود به سنندج مورد استقبال مدیران شهرداری قرار گرفت.
کد خبر: ۳۰۶۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۷ 03 October 2016
به گزارش تابناک مازندران، این دوچرخه سوار بابلسری در راستای ترویج فرهنگ دوچرخه سواری و همچنین گردشگری داخلی با استفاده از وسیله نقلیه بدون دود و دیدن مناطق زیبای کشور اقدام به رکاب زنی با دوچرخه کرده است.
 
این ورزشکار با عبور از مسیر استان های مازندران، گیلان، اردبیل و آذربایجان شرقی و غربی روز دوشنبه وارد سنندج شد و مورد استقبال مدیران شهرداری قرار گرفت.
این دوچرخه سوار بابلسری هدف از کار خود را ترویج فرهنگ استفاده از دوچرخه عنوان کرد و گفت: در این سفرها با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم به دیدار خانواده این شهیدان رفته و عکس این شهدا را جمع آوری خواهم کرد.
 
میربابایی افزود: صبح روز سه شنبه نیز در ادامه سفر خود، استان کردستان را به مقصد همدان ترک خواهم کرد و بعد از سفر به تمام استان های کشور سفر به 150 کشور جهان با دوچرخه را آغاز می کنم.
 
معاون اداری و مالی شهرداری سنندج نیز حرکت این ورزشکار را بسیار با ارزش دانست و گفت: استان کردستان و شهر سنندج دارای جاذبه های گردشگری زیادی است که امید می رود این نقاط دیدنی در قالب برنامه هایی نظیر این حرکت ورزشی به مردم کشور منعکس شود.
لقمان حیدری افزود: شهرداری باید باهدف کاهش ترافیک فرهنگ سازی لازم در خصوص استفاده شهروندان از دوچرخه را در دستور کار خود قرار دهد.
محمد آقا میر بابایی ورزشکار بابلسری، سال 92 نیز با هدف شعار مبارزه با اعتیاد توانست با دوچرخه به 20 استان کشور سفر کند.
 
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار