فرمانده انتظامی شهرستان چابهار در جنوب سیستان وبلوچستان گفت: سرقت و قتل های مسلحانه امسال در چابهار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 42 درصد رشد داشته است.
کد خبر: ۳۰۴۹۷۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۵ 01 October 2016
سرهنگ محمد نوربخش ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: دشمن نمی خواهد بندر چابهار به دلیل موقعیت راهبردی، تجاری و اقتصادی و قرار گرفتن در دهانه اقیانوس توسعه و پیشرفتی داشته باشد و عده ای سعی دارند تا این منطقه را ناامن کنند.
وی اظهار داشت: منافع معاندان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی در عدم توسعه و رشد مناطقی چون چابهار است و از هر راهی برای رسیدن به این هدفشان استفاده می کنند به طوری که برخی افراد از راههای مختلف از جمله فضای مجازی مردم را به تجمع و اغتشاش تحریک می کنند.
وی تصریح کرد: افرادی مغرض از ناامنی های ایجاد شده در چابهار سوء استفاده کرده و برخی ها را از دور تحریک کرده اند که مورد شناسایی پلیس قرار گرفته اند و برخوردهای لازم با آنان صورت خواهد گرفت.
فرمانده انتظامی چابهار بیان کرد: پلیس در کنار مردم است و از مردم نیز انتظار دارد در شناسایی افراد سارق و مجرم و مخلان امنیت همکاری لازم را داشته باشند و برای امنیت و آرامش جامعه هیچ کس نباید بی تفاوت به مسائل شهر و روستای خود باشد.
وی با تشریح گوشه ای از فعالیت های 6 ماه نخست امسال فرماندهی انتظامی چابهار گفت: با اقدامات و تلاش های ماموران انتظامی کشفیات سلاح گرم در 6 ماه نخست سالجاری 76 درصد رشد داشته است.
وی خاطرنشان کرد: 81 درصد افزایش کشف جرائم، 200 درصد کشف مشروبات الکلی و 37 درصد تصادفات فوتی در این مدت کاهش داشته است.
سرهنگ نوربخش بیان کرد: دستگیری سارقان مسلح با قاطعیت در حال انجام است و پلیس به موفقیت های خوبی برای برخورد با مخلان امنیت دست پیدا کرده است.
وی ادامه داد: اقتدار نیروی انتظامی باید لرزه بر اندام مجرمان انداخته و مردم با دیدن پلیس احساس امنیت و آرامش کنند.
فرمانده انتظامی چابهار گفت: با همکاری مردم و اقدامات پلیس کلیه جرائم 22 درصد کاهش داشته است و فقط سرقت ها و قتل های مسلحانه با رشد رو به رو بوده است که این هم با جدیت در حال پیگیری است.
وی بر برخورد با خرده فروشان مواد مخدر نیز تاکید کرد و افزود: بانک اطلاعاتی از فروشندگان مواد مخدر تهیه و دستگیری آنان ادامه خواهد شد.
وی گفت: شماره تلفن های 197 بازرسی انتظامی برای اعلام شکایت و تقدیر از عملکرد پلیس، 116 حفاظت برای اعلام نقطه نظرات و پیشنهادات و 110 برای خدمتگزاری پلیس به مردم و حضور در محل های جرم است و مردم می توانند با این شماره تلفن ها با پلیس ارتباط مستمر داشته باشند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار