با برگزاری هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال مازندران دور رفت رقابت‌ها به خط پایان رسید و در پایان سد نکا با یک رده سقوط پس از ساحل اورنگ چالوس نیم فصل را در جایگاه دوم به پایان رساند.
کد خبر: ۳۰۲۲۹۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۵ 26 September 2016
به گزارش تابناک مازندران به نقل از پیک نکا، هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال مازندران در شهرهای مختلف استان برگزار شد و با پیایان این هفته از ر قابت ها دور رفت مسابقات به ایستگاه آخر رسید تا تیم‌ها پس از استراحت نیم فصل خود را برای آغاز نیم فصل دوم رقابت‌ها آماده کنند.
 
 
در این هفته از رقابت‌ها تیم‌های بالانشین جدول نتایج دور از انتظاری را کسب کردند تا در نهایت تیم‌های ساحل اورنگ چالوس با 21 امتیاز در صدر جدول و تیم‌های سد نکا و شهدا ابوالحسن‌کلا بابل با 18 امتیاز به دلیل تفاضل گل در رده‌های دوم و سوم جدول مساببقات قرار گرفتند.
 
 
نکته قابل توجه هفته پایانی دور رفت مسابقات شکست 2 بر صفر سد نکا در زمین پیشرو چمازکتی قائمشهر بود تا نماینده نکا که تا هفته نهم در صدر مسابقات قرار داشت از سه دیدار پایانی تنها با کسب یک امتیاز جایگاه خود را از دست داده و در رده دوم قرار بگیرد.
 
 
همچنین کسب تنها پنج برد در 11 هفته مسابقات توسط 6 تیم اول جدول، پایان بدون باخت دور رفت توسط ساحل اورنگ چالوس، عدم موفقیت تیم قعرنشین طبرستان تلوباغ ساری در کسب حتی یک پیروزی، نکته جالب دیگر جدول رقابت‌ها است.
 
 
تا پایان هفته یازدهم تیم‌های سد نکا و ستاره کاسپین بابل با 19 گل زده بهترین خط حمله و پیشرو چمازکتی قائمشهر با 6 گل خورده بهترین خط دفاع مسابقات و تیم‌های طبرستان تلوباغ ساری با 9 گل زده و ستاره کاسپین بابل با 20 گل خورده بدترین خط حمله و دفاع رقابت‌ها را در اختیار دارند.
برچسب ها: نیم فصل اول لیگ
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار