هفته هفتم لیگ برتر؛
دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران که یکی از زیباترین دیدارهای هفت هفته ابتدایی لیگ برتر بود با برتری شاگردان برانکو به پایان رسید تا این تیم کنار تراکتورسازی بایستد.
کد خبر: ۲۹۹۷۳۵
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۳ 21 September 2016
مهر، روز دوم از هفته هفتم شانزدهم دوره رقابت های فوتبال لیگ برتر عصر امروز چهارشنبه با دیدار  تیم های سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه فولادشهر پیگیری شد که این دیدار با برتری ۳ بر یک سرخپوشان به پایان رسید. امید عالیشاه(۱۴) و مهدی طارمی(۶۱ و ۷۴) برای پرسپولیس و احسان حاجی صفی(۲۲) برای سپاهان گل زدند.
 
این دیدار همانطور که از قبل هم پیش بینی می شد برای هر دو تیم هجومی آغاز شد و شاگردان برانکو و ویسی از همان دقایق ابتدایی فوتبالی زیبا و تماشاگر پسند را به نمایش گذاشتند و پرسپولیس می توانست در دقیقه ۵ روی پاس رو به جلوی علیپور توسط امیری به گل برتری برسد اما وی در آستانه دروازه به توپ نرسید.
 
در ادامه پرسپولیسی ها زودتر از حریف به گل رسیدند و در دقیقه ۱۴ همکاری خوب محسن مسلمان و عالیشاه گل نخست بازی را رقم زد. در این صحنه مسلمان خطایی که در سمت راست محوطه جریمه سپاهان بدست آورده بودند را با ضربه ای آرام به عالیشاه رساند و او هم با شوتی محکم دروازه میزبان را باز کرد.
 
در ادامه احسان حاجی صفی در دقیقه ۲۲ این شوت را جبران کرد و از تعلل مدافعان پرسپولیس استفاده کرد و از پشت محوطه جریمه با شوتی محکم دروازه علیرضا بیرانوند را باز کرد تا کار از اول آغاز شود.
 
در دقایق باقی مانده دو تیم بازهم به فوتبال تهاجمی و سرعتی خود ادامه دادند و صاحب موقعیت هایی هم شدند اما در نهایت نیمه اول با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
 
در نیمه دوم روند هجومی و سرعتی دو تیم همچنان ادامه داشت و این پرسپولیس بود که از موقعیت هایش بهتر استفاده کرد و با تلاش های علی علیپور و تاثیرگذاری این بازیکن دو بار دیگر توسط مهدی طارمی به گل رسید تا در اصفهان به یک پیروزی خوب برسد.
 
پرسپولیس با این پیروزی ۱۵ امتیازی شد و در کنار تراکتورسازی و به خاطر تفاضل گل کمتر در صدر ایستاد. سپاهان هم با ۱۰ امتیاز به رده ششم سقوط کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار