کد خبر: ۲۹۸۲۷
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۸ 30 April 2015
معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر جلوگیری از واگذاری بی ضابطه اراضی بندرامیرآباد، گفت: اراضی بندر امیرآباد به سرمایه‌گذاران واقعی واگذار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، محمد سعیدنژاد امروز در مراسم بهره برداری از 10 طرح عمرانی و زیربنایی بندر امیرآباد بهشهر، اظهار داشت: مسئولیت سازمان بنادر، در داخل محدوده بنادر و برای توسعه آن بوده و امیدواریم در آینده شاهد تقبل این‌گونه مسئولیت‌ها نظیر تعریض جاده رستمکلا به بهشهر نباشیم.

وی بر لزوم جذب بیشتر سرمایه‌های بخش خصوصی اشاره کرد و گفت: بیش از 90 درصد نیروهای فعال در بنادر کشور، در اختیار بخش خصوصی هستند.

سعیدنژاد افزود: به رغم فراهم بودن شرایط مناسب برای جذب سرمایه‌گذار، باید در انتخال این افراد دقت و وسواس زیادی صورت گیرد تا شاهد هدر رفتن سرمایه‌ها و واگذاری بدون حساب و کتاب زمین‌های بندر نباشیم.

افزایش صادرات تولیدات مازندران

استاندار مازندران نیز در این نشست گفت: افزایش صادرات محصولات کشاورزی و باغی مازندران با بهره‌گیری از توان بالای بندر امیرآباد بهشهر امکان پذیر است.

ربیع فلاح جلودار گفت: بازار کشورهای حاشیه دریای مازندران ، موقعیت بسیار مناسبی برای عرضه و فروش محصولات تولید شده مازندران به خصوص تولیدات باغی و کشاورزی بوده، اما متاسفانه تاکنون از این ظرفیت به درستی استفاده نشده است.

وی بیان کرد: صادرات تولیدات استان، یکی از سیاست‌های جدی مازندران بوده که تلاش می‌کنیم با تسهیل شرایط مناسب و استفاده بیشتر از توان بخش خصوصی به آن دست پیدا کنیم.

به گزارش تسنیم:، امروز 10 طرح عمرانی و زیربنایی با سرمایه‌گذاری بیش از 601 میلیارد ریالی بخش‌های دولتی و خصوصی در بندر امیرآباد بهشهر آغاز شد.

سیلوی غلات با ظرفیت 4200 تن و سرمایه‌گذاری 220 میلیارد ریالی بخش خصوصی، مسجد محمد رسول الله با هزینه 40 میلیارد ریالی سازمان بنادر، باسکول دیجیتال راه آهن با اعتبار 2 میلیارد ریالی سازمان بنادر و کشتیرانی، راه اندازی 2 دستگاه جرتقیل موبایل ساحلی با اعتبار 130 میلیارد ریالی و توسعه زیرساخت و ارتقا امنیت بستر آی تی با اعتبار 20 میلیارد ریالی، از جمله طرح‌های بهره برداری شده بود .

در این آیین بهره برداری از مخازن فرآورده‌های نفتی، شعبه ارزی و ریالی بانک ملی، ساختمان نیروی انتظامی، راه اندازی 6 دستگاه جرثقیل ریلی ساحلی بکرا و استانداردسازی ایستگاه سی تی اس مورد بهره برداری قرار گرفت.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار