شجاع خلیل زاده مدافع مازندرانی تیم سپاهان که سال پیش بخاطر مشکل سربازی تیم ملی را از دست داده بود دوباره مورد توجه کی روش قرار گرفت .
کد خبر: ۲۹۵۵۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۶ 13 September 2016
به گزارش تابناک مازندران،  شجاع خلیل زاده مدافع مازندرانی تیم سپاهان که سال پیش بخاطر مشکل سربازی تیم ملی را از دست داده بود دوباره مورد توجه کی روش قرار گرفت .
 مدافع مازندرانی در یک قدمی تیم ملی+عکس
وی در فصل جاری لیگ برتر بار دیگر به سپاهان برگشته توانسته عملکرد خوبی از خود برجای بگذارد. او در خط دفاع تیم عبدالله ویسی، مدافعی مستحکم بوده و تلاش زیادی کرده تا بتواند برای تیمش مفید باشد.
 
 
 خلیل زاده پس از حدود یکسالی که از فوتبال دور بود، در تراکتورسازی عملکرد خوبی داشت و  در 5 هفته ابتدایی در ترکیب سپاهان به غیر از یک بازی جلوی صنعت نفت آبادان توپ های زیادی را از محوطه جریمه دفع کرد.
 
در چنین شرایطی او همچنان امیدوار است بار دیگر در لیست تیم ملی فوتبال قرار بگیرد و از سوی کارلوس کی روش به تیم ملی دعوت شود. شاید حالا که پژمان منتظری مصدوم شده، خلیل زاده بتواند گزینه ای معقول برای جایگزینی وی به حساب بیاید.
 
گفتنی ست شجاع خلیل‌زاده متولد بابلسر است. او فوتبال حرفه‌ای خود را از مس رفسنجان شروع کرد و توسط مرفاوی مربی وقت مس کرمان به این تیم در لیگ برتر پیوست و خیلی زود به یکی از بهترین مدافعان ایران تبدیل شد.
برچسب ها: شجاع خلیل زاده
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار