معاون هواشناسی مازندران دمای هوای گرمترین و خنکترین ساعت روز پنجشنبه این هفته را به ترتیب 33و 23درجه بالای صفر اعلام کرد. وی هوای روز جمعه آینده استان مازندران را نیمه ابری گاهی با رگبار باران، وزش باد و رعد و برق پراکنده پیش بینی کرد.
کد خبر: ۲۹۵۳۵۷
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۳ 13 September 2016
به گزارش تابناک مازندران، هواشناسی مازندران پیش بینی کرد که هوای استان فردا چهارشنبه و پنجشبه هفته جاری تا 3درجه نسبت به امروز گرمتر می شود.
 
احمد اسدی معاون پیش بینی هواشناسی مازندران روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا ،دمای گرمترین ساعت امروز استان را 30 درجه بالای صفر اعلام کرد و گفت: این دما فردا درگرمترین ساعت به 32 و پس فردا به 33درجه افزایش می یابد.
وی افزود: هوای امروز مازندران نیمه ابری و از سمت غرب استان بتدریج کاهش ابر را شاهد خواهیم بود.
 
وی هوای فردا چهارشنبه استان مازندران را صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش نسبی دما پیش بینی کرده است.
 
اسدی وضعیت هوای روز پنجشنبه را صاف تا قسمتی ابری از شب از سمت غرب بتدریج افزایش ابر همراه با وزش باد ، رگبار و رعدو برق پراکنده پیش بینی کرد.
معاون هواشناسی مازندران دمای هوای گرمترین و خنکترین ساعت روز پنجشنبه این هفته را به ترتیب 33و 23درجه بالای صفر اعلام کرد.
 
وی هوای روز جمعه آینده استان مازندران را نیمه ابری گاهی با رگبار باران، وزش باد و رعد و برق پراکنده پیش بینی کرد.
 
مازندران در روز های پایانی شهریور شاهد خروج و ورود مسافران وگردشگران زیادی از مناطق مختلف کشور است که توجه به وضعیت آب و هوایی برای تردد از محورهای مواصلاتی و استفاده از دریا ضروری است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار