با حضور وزیر بهداشت در شهرضا،
تابناک: وزیر بهداشت گفت: طرح توسعه بیمارستان امیرالمومنین(ع) شهرضا با حمایت دولت و مشارکت خیران سلامت شهرستان در اسرع وقت ساخته و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۲۹۴۸
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۹ 05 February 2015

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، ساعتی پیش سید‌حسن قاضی‌زاده هاشمی به صورت سر زده با حضور در شهرستان شهرضا از بیمارستان امیرالمونین(ع) بازدید کرد.

در این بازدید که نمایندگان مردم شهرضا و مبارکه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان و جمعی از مسئولان محلی حضور داشتند،‌ وزیر بهداشت از موافقت وزارت بهداشت برای طرح توسعه این بیمارستان خبر داد و اظهار داشت: طرح توسعه بیمارستان امیرالمومنین(ع) شهرضا با حمایت دولت و مشارکت خیران سلامت شهرستان در اسرع وقت ساخته و مورد بهره برداری قرار گیرد.

در این بازدید مقرر شد بیمارستان حضرت صاحب الزمان(عج) شهرضا در آینده به عنوان کلینیک ویژه به مردم شهرستان شهرضا ارائه خدمت کند.

مرکز پزشکی تخصصی حضرت امیرالمؤمنین(ع) در سال 1370 نخستین کلنگ آن زده شده و پس از 16 سال در آبان ماه سال 1386 افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

در حال حاضر مرکز امیرالمؤمنین(ع) با 2 طبقه و به مساحت 57 هزار متر مربع است، با 140 تخت مصوب تاسیس گردیده و حداکثر 107 تخت آن در بخش های جراحی مردان ،‌جراحی زنان ، اطفال، مامایی، لیبر، اتاق عمل، اورژانس ،ICU ، NICU فعال است.

حضور 97 پرسنل در کادر پرستاری، 98 پرسنل در سایر رده های پیرا پزشکی و 37 نفر کادر پزشکی تخصصی و عمومی، نیروی انسانی این مرکز را تشکیل می‌دهد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار