مدیر کل آموزش و پرورش استان لرستان خبرداد:
مدیر کل آموزش و پرورش استان لرستان به توزیع کتب درسی دانش آموزان دوره اول و دوم متوسطه در کتاب فروشی ها اشاره کرد و گفت : کتب درسی دانش آموزان دوره ابتدایی ، فنی حرفه ای ، کاردانش و پیش دانشگاهی از طریق آموزشگاهها انجام خواهد گرفت .
کد خبر: ۲۹۴۶۱۲
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۱ 11 September 2016
به گزارش تابناک لرستان ،گودرز کریمی فر تاکید کرد : کتب درسی بر اساس قیمت پشت جلد فروخته می شوند و فروشندگان به اجبار مجاز به فروش لوازم التحریرو یا هر وسیله دیگری همراه با کتب درسی نیستند .
 کریمی فر در ادامه افزود : در راستای تحقق دولت الکترونیک و به منظور تسهیل دسترسی دانش آموزان به کتب درسی و نظارت نظام مند بر فرایند توزیع مواد آموزشی ،ثبت سفارش و توزیع کتاب های درسی دوره های ابتدایی ،پیش دانشگاهی ، فنی حرفه ای و کاردانش از طریق سامانه اینترنتی انجام شده است . وی در ادامه به ثبت سفارش 29هزارو 500 کتاب پایه اول دبستان اشاره کرد و گفت : درپایه دوم دبستان 30هزارو 500سفارش ، در پایه سوم 28هزار ، پایه چهارم 28هزار ، پایه پنجم 27هزارو در پایه ششم هم 25هزار و 800ثبت سفارش شده است .

کریمی فر در ادامه به استقرار پایه دهم هم اشاره کرد و گفت : در این پایه هم تاکنون 21هزارو 500ثبت سفارش انجام شده است .

نصرت میر کارشناس  توزیع کتب درسی آموزش و پرورش لرستان هم به نظارت دقیق بر توزیع کتب درسی اشاره کرد و گفت : آموزش و پرورش به صورت مستمر بر فرایند توزیع کتب درسی نظارت کرده و در صورت مشاهده هر گونه تخلف با متخلفان برخورد قانونی خواهد کرد .  وی در ادامه تاکید کرد : در دوره اول متوسطه قریب به 73هزار و در دوره دوم متوسطه هم 36هزار دوره کتاب برای دانش آموزان تهیه و در اختیار کتاب فروشی ها گذاشته  شده است .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار