مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی گفت: امسال با همکاری دستگاه‌های فرهنگی و انقلابی تندیس‌ شهدای شاخص آذربایجان غربی در موزه دفاع‌مقدس ارومیه می‌شود.
کد خبر: ۲۹۱۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۴ 29 April 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، سرهنگ مصطفی رضوی در جلسه هماهنگی بزرگداشت سی‌وسومین سالروز حماسه سوم خرداد اظهار داشت: راهبرد برنامه‌های روز سوم خرداد، تبیین نقش حماسی رهبری و وحدت تمام اقشار جامعه به همراه نهادینه‌سازی روحیه ایثارگران و مقاومت در سطح جامعه و تبیین الگوی رزمندگان اسلام برای جوانان است.

وی با اشاره به سیاست‌های اجرایی این برنامه گفت: استکبار ستیزی، حفظ ارزش‌های والا، تعامل با مراکز حوزوی، علمی و فرهنگی در جهت تحقق اهداف، بهره‌گیری از ظرفیت‌های داخلی و خارجی و رسانه‌ها، استفاده از ظرفیت کارشناسان و محققان، بهره‌گیری از هنرمندان متعهد و فضای گفتمان محوری بر مبنای عقلانیت، وحدت و حماسه از جمله این سیاست‌ها هستند.

رضوی افزود: برگزاری مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، مشارکت دادن سازمان‌ها و نهادهای انقلابی ونظامی با رسانه‌ها برای بزرگداشت سالروز فتح خرمشهر از محروی‌ترین برنامه های سوم خرداد در ارومیه است.

وی با بیان این که 13 هزار نفر از دانشجویان آذربایجان‌غربی 2 واحد درس دفاع مقدس را پاس کرده‌اند تصریح کرد: با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی یادمانی با مضمون دفاع مقدس در این دانشگاه احداث می‌شود.

رضوی بیان کرد: امسال با هماهنگی شهرداری ارومیه در محل پارک موزه دفاع مقدس مراسم نورافشانی انجام می‌شود و تلاش می‌شود تندیس‌های شهدای شاخص آذربایجان غربی در این محل نصب می‌شود تا شهروندان با فرزندان دلاور این سرزمین بیشتر آشنا شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار