مدیرکل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه؛
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت: ۱۵ گروه نمایش عروسکی در جشنواره نمایش عروسکی استان کرمانشاه به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.
کد خبر: ۲۸۸۴۰۰
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷ 31 August 2016
به گزارش تابناک به نقل ازتسنیم؛رضا موزونی با اشاره به اینکه این جشنواره طی دو روز برگزار می‌شود اظهار داشت:جشنواره نمایش عروسکی مراکز کانون استان کرمانشاه روزهای 13 و 14 شهریور ماه در مجتمع فرهنگی و هنری شماره چهار کرمانشاه واقع در ضلع شرقی پارک معلم برگزار می‌شود.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه با بیان اینکه با اعلام فراخوان جشنواره نمایش عروسکی مراکز کانون استان کرمانشاه به صورت چشمگیری در این جشنواره شرکت کرده‌اند،عنوان کرد:اختتامیه این جشنواره ساعت 14 چهاردهم شهریور ماه با معرفی نمایش‌های برتر برگزار می‌شود و گروه‌های برتر برای رقابت در جشنواره کشوری نمایش عروسکی به میزبانی کانون استان مازندران دعوت می‌شوند.
موزونی با اشاره به اینکه سهمیه کانون استان کرمانشاه پنج نمایش است که به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند،گفت:حضوربرای خانواده‌ها و تمامی علاقه‌مندان آزاد است و می‌توانند صبح‌ها از ساعت 8:30 تا 12 و عصرها از ساعت 14 تا 17 به مرکز شماره چهار مراجعه کنند.
وی نمایش عروسکی را به عنوان یکی از فعالیت‌های جذاب و مهم در مراکز کانون دانست و افزود:آشنایی با کار گروهی و همدلی یکی از مهمترین اهداف نمایش عروسکی است و این فعالیت فرهنگی هنری در جذب اعضا نیز یکی از فعالیت‌های مهم در مراکز کانون محسوب می‌شود.موزونی گفت:باشروع فعالیت آماده‌سازی و تمرین گروه‌های نمایش عروسکی در مراکز کانون استان کرمانشاه، کارشناسان ستادی این اداره کل، به صورت متناوب از فعالیت این گروه‌ها بازدید کرده و راهنمایی‌های لازم را نیز برای روندبهتراجرای نمایش‌های مراکز ارائه داده‌اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار