مدیرکل فنی و حرفه ای کرمانشاه:
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه، خواستار تعریف پیوست آموزشی در کنار راه اندازی واحدهای صنعتی و تولیدی در استان شد و گفت: پیوست آموزشی در زمینه تربیت نیروی ماهر برای فعالیت تخصصی در واحدهای صنعتی و تولیدی امری ضروری است.
کد خبر: ۲۸۶۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷ 29 August 2016
به گزارش تابناک؛به نقل ازایرنا،داوود ناصری امیددر پنجمین جلسه شورای مهارت شهرستان صحنه با حضور فرماندار با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر به سرمایه گذاری در حوزه خودروسازی در صحنه اشاره کرد و افزود: فنی و حرفه ای آمادگی دارد برای تربیت نیروی متخصص کارخانه خودروسازی این شهرستان کمک کند و نیروی متخصص برای این صنعت تربیت نماید.
او با تاکید بر بکارگیری جوانان جویای کار هر منطقه برای رفع بیکاری و ایجاد اشتغال گفت: آموزش های فنی و حرفه ای می تواند در زمینه افزایش سطح مهارت افراد جویای کار موثر باشد و ما آمادگی ارایه این نوع آموزش ها را در سطح استان بنا به نیاز هر منطقه داریم.
او همچنین خواستار حذف موازی کاری در زمینه آموزش مهارت های فنی و تخصصی شد، گفت: سازمان آموزش فنی و حرفه ای در کشور متولی اصلی و رسمی آموزش های مهارتی است. 
او در ادامه از ارایه 25 میلیون نفر ساعت آموزش در قالب 120 هزار نفر دوره طی سه ساله اخیر خبر داد و گفت: اکنون بسیاری از رشته های مهارتی که آموزش می دهیم، شغل آن در بازار اشباع نشده و افراد می توانند پس از گذراندن این دوره ها و توانمند شدن در آن رشته، علاوه بر ایجاد اشتغال برای خودشان در جامعه، یک کارآفرین باشند و برای دیگران ایجاد اشتغال کنند.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه، در ادامه سخنان خود به دستاوردهای دولت تدبیر و امید در سه سال اخیر اشاره کرد و گفت: کاهش نرخ تورم، ثبات اقتصادی و ایجاد آرامش در بازار از جمله دستاوردهای مثبت دولت در این مدت است.
ناصری امید با اشاره به اینکه دولت یازدهم در شرایط بد اقتصادی دولت را تحویل گرفت، افزود: دولت در شرایطی که کشور تحریم شده بود و وضعیت اقتصادی نامناسبی حاکم بود وارد میدان شد و با تلاش و پشتکار و برنامه ریزی و مدیریت مناسب توانست به موفقیت های فراوانی برسد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار