کد خبر: ۲۸۲۰۶۴
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲ 21 August 2016


معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: توسعه اشتغال و معرفی رشته‌های اشتغالزا مهمترین اقدام در مسیر کاهش بیکاری است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عیسی منصوری ظهر امروز در کارگروه اشتغال استان البرز اظهار داشت: باید با همکاری و استفاده از ظرفیت‌های موجود بسترهای توسعه اشتغال را در کشور بیشتر فراهم کنیم و تحولات اساسی را در این بخش ایجاد نماییم.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین اقدامات نگاه ویژه داشتن به ایجاد اشتغال است و باید با نگرش خاص معضل بیکاری را در جامعه حل کنیم.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه باید اشتغال پایدار را به عنوان یکی از مهمترین اولویت‌های خود بدانیم افزود: برای رشد اقتصادی بیشتر باید نگاه ویژه‌ای به اشتغال داشته باشیم و مسیر اشتغال را در کشور بیش از گذشته هموار کنیم.

منصوری گفت: باید ظرفیت‌های هر استان را به درستی شناسایی کنیم و براساس آن ظرفیت‌ها در مسیر اشتغال گام برداریم.

وی با اشاره به اینکه در فرایند جدید سیاست‌گذاری وزارت کار سه طرح در قالب اقتصاد مقاومتی مورد توجه قرار گرفته است بیان داشت: طرح اشتغال فراگیر، کارآفرینی و تکاپو از سه طرح وزارت کار است.

این مسؤول با اشاره به طرح تکاپو اظهار داشت: برای اجرایی شدن طرح تکاپو اقدامات بسیار موثری انجام شد است.

وی ادامه داد: از مهمترین مزایای اجرای طرح تکاپو اقتصاد مقاومتی است و رشد این مهم است.

منصوری خاطرنشان کرد: باید در حوزه اشتغال به رشد برسیم تا بتوانیم در اقتصاد مقاومتی نیز به رشد بیشتری دست پیدا کنیم.

وی حمایت از صنایع را مهم خواند و گفت: با حمایت از صنایع به ویژه واحدهایی ضعیف می‌توانیم آنان را به رشد و بالندگی رسانده و از بسیاری از وابستگی‌ها دور شویم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار