کد خبر: ۲۸۰۳۱
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۸ 26 April 2015
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه مازندران گفت: دانشگاه مازندران امسال میزبان نخستین اعتکاف دانشجویی در این واحد دانشگاهی است.

به گزارش خبرگزاری فارس ، حجت‌الاسلام حسین حسینی در نشست هماهنگی برگزاری اعتکاف رجبیه در مسجد امام صادق(ع) این واحد دانشگاهی اظهار کرد: همزمان با آغاز اقامه نماز در مسجد امام صادق (ع) از سه سال پیش، برگزاری مراسم مذهبی و محافل قرآنی نظیر یادواره شهدا، احیای لیلةالرغائب و اعتکاف رجبیه در مسجد دانشگاه برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

وی افزود: برای نخستین‌بار در سطح دانشگاه‌های مازندران، مسجد امام صادق(ع) دانشگاه مازندران میزبان محفل نورانی و معنوی معتکفان دانشجویی است.

حسینی با اشاره به اینکه همه ساله همزمان با فرا رسیدن ماه رجب و ایام‌البیض مسئولان این دانشگاه گردهم می‌آیند، بیان داشت: ستاد برگزاری اعتکاف دانشگاه متشکل از مجموعه‌های فعال فرهنگی دانشجویی، بسیج دانشجویی و هیئت مذهبی محبان‌الحسین(ع) و معاون فرهنگی اجتماعی و دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه است و مراسم اعتکاف ویژه اساتید و دانشجویان در مسجد امام صادق(ع) این دانشگاه برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در سال 1394 امور مرتبط با این مراسم معنوی توسط هیئت مذهبی دانشجویی محبان‌الحسین (ع) انجام می‌شود.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه مازندران با اشاره به برگزاری این مراسم از 12 تا 14 اردیبهشت مصادف با 13 تا 15 رجب، گفت: ثبت‌نام از علاقه‌مندان به حضور در این مراسم از تاریخ 26 فروردین آغاز شده و تا روز هشتم اردیبهشت ادامه دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار