احتمال بازگشت مهره استقلال از نیم فصل
تابناک تهران - محمدحسین کنعانی زادگان نام بازیکنی است که چندی پیش بعد از شکست استقلال مقابل نفت دست نشان در میکسدزون آزادی، وقتی مقابل خبرنگاران قرار گرفت ، با بی تدبیری و بی تجربه گی کادر فنی از دلایل شکست یاد کرد تا مصدومیت تازه بعمل آمده اش در آن روزها به سایه اخبار و هجمه ها کوچ کند. حال اما گویا رخت سفر بسته و دیدنش در نیم فصل نخست در جمع شاگردان منصوریان تنها یک تصویر خاطره انگیز خواهد بود.
کد خبر: ۲۷۷۷۶۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۴ 14 August 2016
وی که در بازی با استقلال خوزستان در هفته دوم لیگ برتر با مصدومیت طولانی روبه رو شد، نامش تا نیم فصل از لیست استقلال خارج می شود تا این باشگاه بتواند به جای او بازیکن جذب کند. البته به دلیل اینکه این بازیکن در بازی های استقلال مصدوم شده است، با وجود خروج نامش از لیست تمام حق و حقوقش پرداخت می شود و در نیم فصل دوم قراردادی جدید با این باشگاه امضا خواهد کرد.
با توجه به حضور امین نوروزی، پزشک آبی پوشان به همراه کاروان المچیکی ایران در ریو، راندمان درمانی این بازیکن از سوی کادرپزشکی آبی ها در حال پیگیری است.
باشگاه استقلال قصد دارد با کنعانی زادگان همان رفتاری را انجام بدهد که اول فصل با روزبه چشمی انجام داده بود و به نظر می رسد هر 2 بازیکن در نیم فصل دوم از مهره های تاثیرگذار تیمشان خواهند شد.
البته این مسئله در فوتبال امری کاملا حرفه ای بوده و باشگاه به جهت جلوگیری از ضرر مالی و تاکتیکی در روند جاری حضورش در رقابت ها ، باید نفر دیگری را جایگزین بازکن مصدوم با مدت طولانی کند و این مهم از منصوریان و تیمش نیز مستثنی نیست و در آخر اینکه حضور مجدد وی از نیم فصل رقابت ها می تواند برای این بازیکن امری انگیزشی باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار